پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/2/23 1:00
412 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چنان دچار بهتی شدم که نگو

ماجرا از این قرار شد که عصر با اس ام اسی حال و هوام دگرگون شد.یکی از پرستارهایی که فقط دو سه بار دیدمش و یک فرشته واقعی بود بهم اس ام اس داد که چه خبر منم جواب دادم ممنون.خبری نیست.حس کردم که میخاد بپرسه که نی نی دارم یا نه.دوباره اس داد:((با اینکه من حرف زدن دخترمونو ندیدم اما دیشب خوابش رو دیدم که گفت نی نی داریم))

دقیقا همون روزی بود که از بیمه خبر دادن که به احتمال زیاد نصف هزینه ازمایش رو میدن و من بابت این موضوع خیلی خوشحال شدم.همون شب دخترم به خواب اون پرستار مهربون اومده بود.طفلک دخترم میدونم از غصه ما غصه دار میشه و با خندمون میخنده ولی بازم گاهی ناراحتش میکنم ببخش مامانی ما رو.

وقتی اسش رو خوندم ماتم برد اخه کسی بود که از هیچی خبر نداشت و اصلا با هم در ارتباط نبودیم که از وضعیت ما باخبر باشه یا حداقل به فکر ما باشه.این پرستار مهربون اخرین شبی که دخترم بیمارستان بود پیشمون بود اجازه داد من و باباش با هم تو آی سی یو باشیم. و دو تا خاله و یک دایی و دو تا عمو و عمه دخترم هم پشت در ای سیو باشن.حتی به پرستارای دیگه هم گفت (اشاره به من)این دختر منه هیچ کاری باهاش نداشته باشین بزارین همشون باشن.امیدوارم از خدا که بهترین ها رو نصیبش کنه چون لایقشه.امشب با چشمانی اشکبار براش بهترین چیزا رو آرزو میکنم.دخترکم تو هم براش دعا کن .برای همه کسانی که محتاج دعا هستن و

برای بابا و مامان هم دعاکن.دوست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

الهه
23 اردیبهشت 95 5:07
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی إ نمیدونستم حتی بیماری دخترت به بیمارستانم کشیده اجی ان شاءالله که نی نی بیاد تو دلت اجی صبور باش و توکل به خدا کن هر چی اون بخواد همون میشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام بله الهه جون روزهای زیادی بیمارستان بودیم
marzi
23 اردیبهشت 95 11:16
ان شاالله این خواب نشونه خیر باشه و نوید اومدن نی نی سالم بهتون بده.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جون
الهه
23 اردیبهشت 95 11:52
اجی میشه هیچی اجی یه سوال میخواستم بپرسم بیخیال شدم
مامان یک فرشته
پاسخ
بپرس عزیزم
الهه
23 اردیبهشت 95 15:07
نه اجی بیخیال ولش کن
مامان یک فرشته
پاسخ
هر جور دوست داری.ولی ادمو میبری تو فکر
الهه
25 اردیبهشت 95 15:07
سلام اجی خوبی تو نظرمو اینجوری کردی اجی گفتی میبرمت تو فکر اخه میدونم که تو نی نی وبلاگ هم امکان ویرایش کردن نظرات وجود داره اجی تو هم نظرمو ویرایش کردی اجی اشکالی نداره شرمنده اجی بردمت تو فکر یه سوال در مورد دخترت میخواستم بپرسم بیخیال شدم
مامان یک فرشته
پاسخ
ببخشید درستش کردم
الهه
26 اردیبهشت 95 5:53
سلام اجی خوبی اشکالی نداره اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام
الهه
26 اردیبهشت 95 8:57
سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن ادرس وبمو هم برات گذاشتم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .مرسی تا الان فکر میکردم وبلاگ نداری..حتما میام پیشت
الهه
26 اردیبهشت 95 18:00
نه اجی دارم فقط ادرسشو برات نذاشته بودم اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون
پریسا
27 اردیبهشت 95 13:52
مطمئنم با این خواب صاحب بچه سالم میشه انشالله
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون پریسا جون .امیدوارم. ان شاالله برای خودت عزیزم
الهه
27 اردیبهشت 95 14:06
سلام اجی خوبی ممنونم که بهم سر زدی و نظر دادی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
وظیفه بود الهه جون
فافا
28 اردیبهشت 95 11:26
عزیزدلم مو به تنم راست شد... چقدر این دخترت دوستت داره عزیزدلم. فداش بشم . به خدا اونم خیلی زود به لطف خدا دوباره بر میگرده توی بغلت. خدا اجر بده به اون پرستار و امثال ایشون. خیلی کم هستن ولی خیلی ماهن. انشالله خدا اجر معنوی بده بهشون. ایشالله همین روزها خبرهای خوب میدی بهمون عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره واقعا شوکه شدم.ممنون فافای عزیز.خیلی خیلی مراقب خودت و دردونه ات باش
الهه
28 اردیبهشت 95 12:44
سلام اجی خوبی خسته نباشی از ازمایش چه خبر اجی ازمایش دادی حالا
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام نه هنوز ندادیم
الهه
29 اردیبهشت 95 15:59
سلام اجی خوبی حالا چرا گریه میکنی اجی نگران نباش اجی هر چی خدا بخواد همون میشه اجی تو هم توکل به خدا کن و صبور باش و امسویدوار باش و دل و قلبت و روح و جسمتو با یاد خدا پر کن اجی و همیشه یاد خدارو پیش خودت داشته باشذو اون اشکاتم پاک کن
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جونم.چه خوب که هستی
الهه
29 اردیبهشت 95 22:00
من همیشه کنارتم اجی یا اگه یهو نباشم به خاطر تموم شدن نتمه اما زودی نت میگیرم و میام اجی من تو هم دیگه گریه نکن اجی وقتی خدا میخواد بهت بچه بده باید خودتو اماده کنی تا وقتی خدا هدیه شو تو دلت گذاشت همیشه شاد و خندون باشی عزیزدلم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
N
30 اردیبهشت 95 13:30
سلام من مدير وبلاگ قهوي تلخ هستم از شما دوست عزيز خواهانم که به وبلاگ من سر بزنيد و نظرتونو راجب وبلاگم بديد اگر هم علاقه به نويسندگي داشتيد مي توانيد در وبلاگ من نويسنده بشويد و در روز 5 تا نظر در وبلاگتان دريافت کنيد تبادل لينک هم نيز 6 تا نظر دارد اگر وبلاگ را معرفي کنيد 10 تا نظر در وبلاگتان با تشکر لازم به ذکر است وبلاگ ما در گوگل ثبت شده است
پریسا
1 خرداد 95 14:47