پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پرواز یک فرشته

کورسوی امید

1395/2/21 16:07
309 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از چهار ماه که نامه پیش فاکتور آرمایش رو به بیمه دادیم دیروز تازه زنگ زدن و کمی با همسری در مورد بیماری صحبت کردن و این یعنی کورسوی امید

خداکنه قبول کن و حداقل بخشی از هزینش رو بدن تا بتونیم راهی بشیم برای دادن این ازمایش

امروز یک کلیپ دیدم واقعا اعصابم بهم ریخت نوزاد آزاری اون هم توسط کی؟؟؟؟؟؟ مادر

یعنی چنان توی صورت این نوزاد میزد که چشماش میزد بیرون طفل معصوم

گله دارم از خدا اخه تو که اون زن بی وجدان رو میشناختی کلی زن در آرزوی مادر شدن هم میشناسی بهتر نبود جاهاشون رو عوض میکردی حداقل اینجوری فرشته ات اینقدر زجر نمی کشید بازم خود دانی.ببخشید خدا جون اگر دخالت کردم تو کارت اخه خیلی ناراحت شدم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهدیه
21 اردیبهشت 95 16:56
امیدوارم خدابهترینارو براتون جورکنه دوستون دارم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مهدیه جون.
marzi
23 اردیبهشت 95 11:14
ان شاالله زودی درمانو شروع می کنید و صاحب نی نی سالم میشید.
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی عزیزم
پریسا
27 اردیبهشت 95 13:47
سلااام عزیزم خوبی؟؟خوش خبر باشی انشالله به زودی برین سراغ آزمایش هاتون،منم اون کلیپ و دیدم خیلی تاسف خوردم فدات من نزدیک دو هفته خونه نبودم همسرم. هفته بود برای دوره منم رفتم خونه مامان
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون.خوب به سلامتی.انشاالله همیشه شاد باشی