پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پرواز یک فرشته

گوشی

1399/10/14 13:04
690 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای کاری کنار خیابون وایستاده بودم و داشتم اسنپ می گرفتم که برگردم یکی دو تا پلاستیک وسیله هم همراهم بود.مشغول اسنپ گرفتن بودم که یک موتوری از خدا  بیخبر گوشیم رو قاپید و در انی فرارررررررررر کرد.تنها کاری که تونستم بکنم این بود که داد زدم بده و کمی دنبالش دویدم که خوب واضحه که به موتوری نرسیدم و رفت.

از دیروز ظهر که این اتفاق افتاد تا الان هنوز بهت زده ام و حال خودم رو  نمیفهمم دروغ چرا هم به خاطر گوشی که برای همون الان باید حداقل 10 میلیون ناقابل هزینه کنم هم عصبانیم از ادم های بی وجدان راحت طلبی که راحت ترین و مفت ترین گزینه رو انتخاب میکنن و هم هراس از رفتن بیرون دیدن موتوری ها و نداشتن گوشی هم به اضطراب های مربوطه اضافه کرده.

عصبانیم از این مملکت  و دولتی که درش هیچ امیدی به گرفتن حقت نیست .وقتی هم که به 110 زنگ زدم گفت همونجا بمون الان میایم یک ساعت گذشت  و خبری از هیچ کس نشد...

کاش میشد رفت از این کشور بی در و پیکر...........

#هر چی میدوییم باز همون نقطه اولیم

#چرا بعضی ها اینقدر تن پرورند.نگید کار نیست که مگه این همه دروه گرد و دستفروش و کارگری که به تنهایی یک گاز رو پشتش میزاره و 3 طبقه میبره بالا دزدی بلد نیستن؟؟؟؟

# توروخدا مواظب کیف و گوشی و وسایلتون باشید و اصلا اصلا توی خیابون گوشی دستتون نگیرید .از هندز فری استفاده کنید

#راستش از خودم عصبانی هستم که چرا نتونستم کاری کنم و اینکه چقدر بعضی مردها بی وجدان هستن که به کسایی حمله میکنن که میدونن قدرت دفاعی زیادی ندارن

#اوووف چقدر غر زدم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

RayaRaya
14 دی 99 13:07
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 دی 99 14:31
اه😠😠😠
واقعا آدم فکرشو نمیکنه یکی بیاد گوشیشو بدزده😑
اگه بخواییم از دید خوب نگاه کنیم یجورایی تجربه شد❤
ولی خب واااقعا آدم حالش خیلی خیلی گرفته میشه😑😢
ایشالا که گوشیتون زود پیدا بشه و یا یه بهترشو بگیرید❤
اما خودتون رو به خاطر یه گوشی نگران نکنید...
چون گوشی فقط یه جسم هست...
اصلا ارزش مغز به این بزرگی و با ارزشی رو نداره که درگیرش کنه.

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید💙
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر کامنتتون زیبا بود ممنونم ازت
یک سوال میتونم بپرسم چند سالتونه؟
RayaRaya
15 دی 99 9:15
واییییی خدا😲
ادم اصلا فکرشو نمیکنه😖
ایشالا یه دونه بهترشو بخرین🌷
نگران نباشید،حتما یه خیری بوده🌸
مامان یک فرشته
پاسخ
فکر میکنی فقط برای توی فیلم هاست و برای خودمون هیچ وقت اتفاق نمیوفته
مواظب باشین لطفا
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 دی 99 9:28
من یازده سال و پنج ماهم هست😅
حدودا دوازده سال💙
مامان یک فرشته
پاسخ
عااااااالی بودی افرین به شما،حدسم اینه که زیاد کتاب میخونی،موفق باشی عزیزم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 دی 99 15:10
ممنونم😊❤
کتاب و فیلم البته😅
سپاس همچنین💞
مامان یک فرشته
پاسخ
افرین،اگر فیلم خوبی دیدی خوشحال میشم به منم معرفی کنی
RayaRaya
15 دی 99 15:20
منظورتون چیه؟
من میخواستم دلداری بدم🤔
مامان یک فرشته
پاسخ
معذرت میخام فکر کنم بد نوشتم باعث سوتفاهم شد..منظورم این بود که مواظب گوشی هاتون و کیفتون و خودتون باشید توروخدا .ببخشید اگر ناراحتتون کردم.
ممنون ازتون🌷 
RayaRaya
16 دی 99 8:59
اختیار دارید🌳
چشم ممنون از توصیتون🌷
ایشالا همیشه سلامت باشید
مامان یک فرشته
پاسخ
خواهش میکنم دوست عزیز.شما هم شاد و سلامت باشید
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 9:20
من فیلما و انیمه های زیادی دیدم ولی به نظرم انیمه ناروتو که الان دارم دنبالش میکنم به انتخاب مسیر زندگی و اعتماد به نفس و... خیلی کمک میکنه.(کتابش هم هست)
و هری پاتر هم خوبه چه فیلمش چه کتابش (البته کتابش جذاب تره) موضوع کلیش مرگ هست.
حتی مامانم هم طرفدار هری پاتره😁
​​​​​​یا آنه شرلی💞
جنگ ستارگان هم بینهایت معروفه و جالب👍
ارباب حلقه ها هم خوبه.

فیلم پدرخوانده رو ندیدم اما الان بهترین فیلم هالیووده👌
انیمه ناروتو شاید بچه گانه بنظر برسه اما خیلی متفکرانه ساخته شده و واقعا نکات جالب و مفیدی توش گفته شده👌💖
فیلم های دیگه ای هم حتما وجود داره که خوب باشن اما اینا برجسته تر هستن.
____________
امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه💙
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم🌷
مامان پریمامان پری
16 دی 99 10:55
ای وای چه بد 
واقعا حستون را درک میکنم ، ادم از خودش بیشتر لجش میگیره که هم حواسش جمع نکرده و هم بعد اتفاق نتونسته کاری کنه 
خدا ازش نگذره ..بعضی آدما واقعا بی وجدانن، از لحاظ مادی هم مثلا اگه بیخیال بشی باز هر کسی کلی اطلاعات و فیلم و عکس  تو گوشی داره که اینجوری خیلی سخت میشه... 
همون مادی هم سخته تو این اوضاع اقتصادی ...چون به هر حال کلی باید زحمت بکشی برا همون ده تومن و واقعا پول درآوردن سخته و خرج کردنش خیلی راحت😔 متاسفانه فقط جان آدماست که ارزونه😔
ولی به قول معروف کاریه که شده و چاره ای نیست و با غصه خوردن بر نمیگرده...امیدوارم یه گوشی بهتر بخرین و دیگه از این اتفاقات ناخوش آیند براتون پیش نیاد 
مامان یک فرشته
پاسخ
دقیقا همین طور دایم  خودم رو سرزنش میکنم که سهل انگاری کردم....دقیقا کلی مدارک عکس و.....
ممنون عزیزم .سلامت باشین
الهه
17 دی 99 5:05
سلام اجی خوبی خدا به همه مون رحم کنه ان شاءالله پیدا میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .به امید خدا
RayaRaya
17 دی 99 9:06
قربانتون🌷
انشاالله گوشیتون هر چه زودتر پیدا بشه با تمام اطلاعات داخلش🌹
هشتک دومتون از پایین رو واقعا قبول دارم👌
البته اون بخشش که از دست خودتون ناراحت بودینو نمیگم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از دعای خوبتون😘🌹
RayaRaya
17 دی 99 9:07
یه سوال ازتون داشتم
شما وقتی به مطالب مثلا سال 95 نگاه میکنین،چه حسی بهتون دست میده؟
اخه من از بعضی ها پرسیدم یه سریشون حس خوبی داشتن.ولی افرادی که برای به دست اوردن لایک و کامنت مطلب میذاشتن از خودشون ناراضی بودن
میخواستم ببینم شما چه حسی دارین؟
البته عذر میخوام اگه فضولیه
مامان یک فرشته
پاسخ
خیلی راضیم و هر از چند گاهی برمیگردم عقب و ارشیوم رو میخونم.وبلاگ نویسی مثل نوشتن دفتر خاطرات هست با این تفاوت که خیلی امن تره و نگران خوندن بقیه نیستیم.
به نظرم که خوندن حال و احوالمون در گذشته جذابه
RayaRaya
20 دی 99 13:32
چقدر جالب.
من کاملا بر عکس هستم🙁
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه چرا اگه اینجوری باشه برای چی پس مینویسین؟
RayaRaya
20 دی 99 13:33
سلامت باشین🌈
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون شما هم همین طور🌹🌹
RayaRaya
27 دی 99 17:42
نمیتونم یه جوری بنویسم که برای خودم باشه.
انگار دارم برای بقیه مینویسم
مامان یک فرشته
پاسخ
اینجوری اگه روزی کسی وبلاگت رو نخونه از نوشتن ناامید میشی.
 
طیبه
29 دی 99 17:30
سلام عزیزم
منم اعتقاد دارم دزدی ناشی از فقر مالی نیست، ناشی از تنبلی هست.
هر کسی بخواد نون حلال دربیاره می تونه،به قول شما همون دستفروش ها، من دستفروش می شناسم که در عرض ۱۰ سال خونه خرید تو منطقه ی متوسط شهر و به مرور هی عوض کرد و الان جای خوب خونه داره
دزد و سارق، فقیر نیستند، بی غیرت هستند
حیف از گوشیت اما دیگه گذشته، خودت رو سرزنش نکن چون با سرزنش برنمی گرده
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام طیبه جان
دقیقا درست گفتی.بعضی ها راحت ترین کار ممکن رو انتخاب میکنن.
نه دیگه گذشت.چند روزی تو شوک بودم ولی الان بهش فکر نمیکنم دیگه