پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سردرگمی

1395/3/5 16:41
303 بازدید
اشتراک گذاری

به طرز عجیبی سردرگمم

 
نمی دونم باید چیکار کنم امروز رفتم چند دبستان تا اگه نیاز داشتن برم برا تدریس .چند تایی که گفتن تراکم نیروی کار ما خیلی زیاده .طرز بیان رو داشته باشید
 
چند تایی هم با اینکه نیاز داشتن و اسم و مشخصاتم رو نوشتن ولی فکر کنم سرکاری بود. چون روی سابقه کار تاکید داشتن.افسردگی گرفتم وقتی دیدم برای استخدام با حقوق سیصد تومنی اینقدر کلاس میزارن در حالیکه خودشون پول پارو میکنن.
 
از طرفی نمیدونم باید برم دانشگاه نصفه کارم رو ادامه بدم یا نه.میترسم دوباره برم شروع کنم و باز بخوام بزارمش کنار این در شرایطی هست که اصلا رشته تحصیلی دوره لیسانس رو دوست نداشتم.
 
از طرفی هم بخوام به هر کاری یا ادامه تحصیلی فکر کنم باید قید بچه رو در دو سه سال آینده حداقل بزنم. هر چند با شرایطی که ما در پیش گرفتیم فکر نکنم تا دو سه سال آینده هم کاری کرده باشیم.
 
چیزی که الان خیلی دوست دارم اینه که دوباره برگردم به نوزده بیست سالگی با فراق خاطر دوباره کنکور بدم و یک رشته خوب رو تا آخر آخر ادامه بدم بدون اینکه نگران باشم که دیگه وقت بچه داشتنم داره میگذره...کاش میشد​​ چقدر روزمرگی بده.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
5 خرداد 95 16:48
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی همه چی رو به خدا بسپار اجی خدا بهتر میدونه چطوری کارهاتو درست کنه اجی تو هم امیدت به خدا باشه توکلت به خدا باشه و صبور باش و نگران هیچی هم نباش و یاد خدارو هم با خودت همیشه داشته باش اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جون.ممنون عزیزم
فافا
8 خرداد 95 12:48
انشالله خدا کمکت می کنه عزیزم نگران نباش. تو روال مورد علاقت رو پی گیری کن. انشالله خدا هروقت بخواد نی نی رو بده همه چیزش رو مهیا میکنه قبلش. موفق باشی عزیزدلم
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی عزیز دلم.حتما همین طوره.توکل به خدا
مادر بالفعل
15 تیر 95 13:00
در هر حال بچه دار میشی الان که سرت خلوته درستو بخون یا هرکاری داری انجام بده بعدا نمیتونی
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه درس خوندن هم چند سالی وقت میبره ومن 32 سالم هست حس میکنم وقت چندانی ندارم برای بچه دار شدن اون هم با اینهمه مشکلات