پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/1/7 10:41
275 بازدید
اشتراک گذاری

شب 29 اسفند من و همسر حس و حال غریبی داشتیم موقع خواب دیگه نتونستم تحمل کنم و با صدای بلند دوتایی گریه کردیم.شب هم خواب دخترک رو دیدیم عید بود و اون هم کنارمون بود و با بچه ها بازی میکرد شاید اینجوری میخاست بهمون بگه من کنارتون هستم

صبح برای سال تحویل رفتیم سرمزار تا کنار دخترم باشیم چون سالگردش هم بود گل و شیرینی و خرما و شمع هم بردیم سرمزار و اونجا هم یک دل سیر گریه کردیم.وقتی برگشتیم خونه تازه یادمون اومد با هم روبوسی نکردیم

امسال عید میزبان خانوادم بودم خوب شد روز اول نیومدن  وگرنه خیلی حالشون گرفته میشد.

بابایی اولین روزی که اومدن صبح زود با یک دسته گل رفته بود سرمزار.نمیدونم دخترم چیکار کردی انقدر همه دوست دارن. همه از رفتنت اینقدر دلشون درد داره.کافیه اسمی ازت بیاد کسی نیست که گریه نکنه.

خدابا کمی آرامش.....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پریسا
11 فروردین 95 11:18
سلااام عزیزم خیلی خیلی برات ناراحت شدم و کاملا درکت میکنم داغ بچه خیلی سخته خیلی منم دخترم 10 ماهش بود که فوت شد الانم در حسرت یه بچه ام خدا بهت صب بده
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون.امیدوارم اول خدا صبرش رو بهتون بده وبعد هم به زودی زود دامنتون سبز بشه
نسیم جون
11 فروردین 95 14:38
ببخشید که اینقدر کنجکاوم ولی رونیا کوچولو برای چی بهشتی شد؟؟؟
پریسا
14 فروردین 95 17:12
سلام ممنون از دعای قشنگت و انءشالله خدا زودی دامن شمارو و هم با بجه سالم سبز کنه آگه دوست داری و مایلی میتونیم شماره همو داشته باشیم؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست خوبم حتما خوشحال میشم
مامان آینده
4 مرداد 95 15:46
سلام مامان مهربون.اسم وبلاگتون خیلی خاصه و آدمو میکشه سمت خودش. با خوندن این پست گریه کردم. از خدا میخوام آرامشو به زندگیتون برگردونه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم که بهمون سرزدی.ببخش که ناراحت شدی.ان شاالله گل پسرت رو سالم و سلامت در آغوش بگیری