پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سالگرد پرواز فرشته من

1394/12/28 16:31
363 بازدید
اشتراک گذاری

دختر من فرشته اسمانی من

پارسال این موقع نمیدونستم روزای اخری هست که عطر تنت رو بو میکنم.نمی دونستم  اخرین روزایی که اون بدن کوچولوت رو بغل میکنم و نمیدونستم که سال دیگه این موقع درحسرت یک ثانیه بغل کردنت دارم آب میشم

چقدر دلتنگتم مادر.گاهی انقدر محکم مزارت رو بوسه باران میکنم که خودم هم تعجب میکنم.امیدوارم پیش فرشته ها بهت خوش بگذره تا جایی که یادت از این زمین و دنیای بی وفا نیاد.

عیدت مبارک عزیز دلم.هنوز لباسای عیید پارسالت تو کمدت دست نخورده مونده.کاش یک بار حداقل پوشیده بودی تا وقتی چشمم بهشون میوفته اینقدر اتیش نگیرم.در اغوش خدا باشی گلم .برای بابا و مامان خیلی دعا کن.

اول فروردین سالگرد اسمانی شدنت مبارک

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسیم جون
28 اسفند 94 17:18
ای خدااااااااااا به این مامان داغدار صبر بده
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
نسیم جون
3 فروردین 95 13:42
ببخشیدا ولی اسم فرشته کوچولوی عزیزتون چی بود؟؟؟
مامان یک فرشته
پاسخ
رونیا بود عزیزم