پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولدت مبارک دردونه من

1397/4/25 23:05
768 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه وقتی بچه دار شده بودیم و همسر شیرین زبونی و شیرین کاری های دخترک رو میدید دایم میگفت اگه میدونستم بچه داشتن انقدر شیرین زودتر اقدام میکردیم.اخه وقتی رونیا به دنیا اومد مصادف بود با هفتمین سالگرد ازدواجمون یعنی در واقع شش سال ما خودمون بچه نمیخاستیم و دوست داشتیم وقتی همه چی اوکی شد اونوقت منتظرش باشیم.انا خبر از بازی های سرنوشت نداشتیم..وقتی هم رونیا دو سالش شد همسر میگفت یک دونه دیگه نمیخای حالا نمیدونم شوخی میکرد یا میخاست ببینه نظر من چیه که من هم دائم میگفتم حالا بزار رونیا بره کلاس اول.البته که حرفم همین طوری بود و هیچ پایه ای نداشت و من فقط به خاطر بیماری دخترم و اون توجه ای که باید صرفش میکردم و دست تنها بودن نه میاوردم...اما امسال دخترک باید میرفت کلاس اول و در رویاهای من داره میره و جالب اینکه در این زمان ما داریم دوباره به داشتن فرزند فکر میکنیم..

امروز با همسر دوباره کیک تولدش رو دادیم به همسن و سالاش و از خدا خواستم به جای من و باباش براش تولد بگیره.جالب اینکه این حس رو وقتی رفتم سرمزار داشتم .

عزیز دلم تولدت مبارک.فرشته کوچولوی من روزت هم مبارک .میدونم که عاشق حرم حضرت معصومه بودی هیچ وقت یادم نمیره اون چادر پوشیدنت توی حرم و اون سلامی که به تقلید از بقیه دادی و چند نفری دیدن و ازت عکس گرفتن...

خدایا مواظب رونی من باش اون تموم دنیامون بود

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

الهه
26 تیر 97 10:22
سلام اجی خوبی تولد دختر اسمونیت رو تبریک‌ میگم ان شاءالله زودی خدا دلتو شاد میکنه دخترت همیشه کنارته اجی سالگرد ازدواج تون هم‌مبارک باشه اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان ممنون ازت.همیشه ارزوهای خوب داریمحبت
مرضيه
27 تیر 97 14:38
چقدر گريه كردم با اين پستت... الهي بميرم براي دلت...
خدا روح پاكش ور با فرشته و حضرت معصومه محشور كنه.
ايشالا دل شما هم دوباره شاد ميشه.
مامان یک فرشته
پاسخ
خیلی خیلی ببخشید مرضیه جان.با این روحیه و درد جسمی ای که این روزا داری نباید ناراحت بشی.معذرت میخام
الهه
28 تیر 97 8:52
سلام اجی خوبی فردا اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ان شالله چشم
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 تیر 97 10:26
​​​​​​عزیزم
ان شاءالله خدا براتون جبران کنه به بهترین شکل
دختر گلتون هم ذخیره بهشتتونه
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی دوست عزیز...خدا کوچولوی نازت رو بهت ببخشه
خدا کنه اینطور باشه
سیمرغ
29 تیر 97 17:02
سلام عزیزم ، روحش شاد باشه 
واقعا سخته و انشالا به زودی خدا دامنت رو سبز کنه و با دعای رونیای عزیز که در حق بابا و مامانش میکنه خدا به زودی یه نی نی سالم بذاره تو دلت ، انشالا😇
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام سیمرغ جان..ممنون ازت
متشکرم.خداکنه داغ فرزند نسیب هیچ پدر ومادری نشه که اروم شدنی نیست..ممنون از دعاهات 
الهه
31 تیر 97 14:56
سلام‌ اجی خوبی فردا اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن ممنونم
خاله ریزه
31 تیر 97 15:36
ای خدا چقد سخته . نمیدونم چی بگم واقعا .خدا بهتون صبر بده . رونیا کوچولو هم جاش خوبه . تولدش مبارک باشه. امیدوارم سال دیگه این موقع دلتون لبریز از شادی باشه عزیزدلم. گلگلگل
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم ازت دوست مهربونم..گلمحبت
الهه
31 تیر 97 16:24
سلام اجی خوبی من سه شنبه اپم اجی فکر کنم تو اون پیامم گفتم فردا اگه اینطور بود ببخش اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره عزیزم گفته بودی فردا.خواهش میکنم
نازلی
4 شهریور 97 12:14
سلام . نمیدونم چرا دختر کوچولوتون فوت شد اما امیدوارم دختر نازنینتون در غالب یک فرشته دیگه به آغوشتون برگرده
هیچ غمی در دنیا بدتر از داغ فرزند نیست خدا نصیب هیچکس نکنه
مامان یک فرشته
پاسخ
توی پست های رنج نامه کامل نوشتم اما پیشنهاد میکنم نخونی.کلیه های کوچولوش مشکل داشت
دقیقا همین طوره.من که میگم خدایا من تحمل کردم فقط به بنده ی دیگه ای نده
چه جالب دقیقا دو سه روز پیش به وبلاگتون اومدم الان یادم نیست دقیقا از چه طریق