پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

دیشب

1397/5/1 11:14
616 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا توی این یک سال اخیر هر وقت کرمانشاه زلزله میاد دقیقا چند ساعت بعدش نوبت کرمانه...من که حدس زدم یک گسل هست که یک سرش اینجاست و یک سر دیگش کرمانشاست.دیروز که اخبار اعلام کرد کرمانشاه دوباره لرزیده به همسر گفتم اماده باش که بعدش اینجاست.شب خواب بودیم ساعت یک و خورده ای بود که دیدیم تخت داره میلرزه اولش کم بود اما به محض اینکه بیدار شدیم شدت گفت و کل خونه شروع کرد به لرزیدن همزمان صدای جیغ و فریاد هم از توی کوچه شنیده میشد.میخاستیم لباس بپوشیم بریم بیرون که خداروشکر تموم شد.اما توی اوج خواب شوک بدی بود وقتی اومدیم توی هال در اپارتمانمون باز بود یعنی فکر کنید چارچوب تکون خورده بود و باعث شده در باز بشه همسر میکفت بریم توی پارک بخوابیم اما بی فایده بود تمام همسایه ها توی کوچه بودن و همه ماشیناشون رو از داخل پارکینگ دراورده بودن.اما ما دوباره برگشتیم به رخت خواب چون کاری نمیشه کرد.صبح وقتی بیدار شدم و سراغ یخچال رفتیم نصف پارچ شیر داخل یخچال چپه شده بود نه اینکه پارچ کج شده باشه نه فقط اون قدر تکون خورده بوده که از سرش ریخته بودن .امروز مشغول تمیز کردن یخچال بودم.انگار بلاها و دردها توی ایران تموم شدنی نیست.قدرتش پنج و هشت دهم ریشار بود که خدایی شدید بود نمیدونم جایی خراب شده یا نه...

اینم از فاصله مرگ و زندگی

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 مرداد 97 13:31
خدا رو شکر که به خیر گذشت.ترسو
مامان یک فرشته
پاسخ
اره واقعا خداروشکر
الهه
1 مرداد 97 15:39
سلام اجی خوبی نمیدونم‌ چی بگم درکت میکنم اجی تهران هم اذر ماه زلزله اومده بود اجی فکر کنم تو مبل خوابیده بودم و و زلزله اومد و احساس کردم زمین لرزیده اولین باری بود که تجربه کرده بودم اجی خیلی ترس داره مرگ کنار گوشمونه اجی ان شاءالله خدا بلاهارو از همه دور کنه به لوستر خونه مون نگاه میکنم یاد اون شب میفتم اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
اره اون لحظش واقعا وحشتناکه چون هیچ کاری از دستت برنمیاد.
هرکار میکنم توی وبلاگت نمی تونم نظر بزارم.ثبت نمیشه
مامان صدرامامان صدرا
2 مرداد 97 0:05
خیلی خیلی مواظب باشینو تو فصا های باز بیشتر بمونین 😯
مامان یک فرشته
پاسخ
کار یک ساعت دوساعت و یک روز دو روز نیست..زلزله که خبر نمیکنه درحقیقت نمیشه اصلا کاری کرد
الهه
2 مرداد 97 12:12
سلام اجی خوبی ببین اجی وقتی وبمو باز میکنی بخش نظراتو باز میکنی و نظرتو میزاری و ثبت کنی ممکنه بارگیری نشه اجی صفحه تو دوباره بارگیری کن درست میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه دوباره امتحان میکنم ببینم میشه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
3 مرداد 97 15:44
امــــــــــــــــان از زلـــــــزله ..!!!...

چه ساده ی ساده از دست میروند همه ی آن چیزها که سخت سخت به دست آمدند !

دلیل نیومدن زلزله تهران مشخص شـــد
میگن دختر پست گذاشته دلدله زون تلو اودا نیا من میتلســم ...زیبا
مامان یک فرشته
پاسخ
قه قههدلشادمون کردین.ممنون
مرضيه
3 مرداد 97 15:49
خدا رو شكر كه به خير گذشت...
هنوز خاطره زلزله تهران ديماه سال گذشته يادمه كه چقدر وحشتناك بود و چه شب و روزهايي رو بعدش گذرونديم...اونم فكر كنم 5.3 ريشتر بود يكم كم شدت تر از مال شما.
چقدر شجاع بوديد كه اونشب رو خونه موندين، تصورش هم برام سخته.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جان .اگه به یک اتفاق روزانه برات تبدیل بشه دیگه بهش عادت میکنی برای ما هم همین طور شده البته نه اینکه نترسیم اما باهاش کنار اومدیم مخصوصا اینکه ما طبقه 5 هستیم و از سه ریشتر رو احساس میکنیم
marzi
6 مرداد 97 1:45
وای خدا بازم زلزله خطا
درکتون میکنم.
یاسوجم تو فروردین و اردیبهشت نزدیک به یکماه زلزله داشتیم. چه روزهای بدی بود. یادم میاد هنوزم میترسم.
باورت میشه هنوزم با لباس تو خونه میگردم و میخوابم میگم میترسم زلزله بیاد بخوام بپرم بیرون حداقل لباس تنم باشه.
خدا حافظمون باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
اره واقعا این تایستون بدیش اینه که معمولا لباس مناسبی ادم نمی پوشه.ان شاالله اتفاقای بد از همه دور باشه
خاله ریزه
7 مرداد 97 15:31
سلام عزیزم. خدا رحم کرده بهتون . ایران کلا رو گسل باید باشه با این اوضاع . تو خواب خیلی وحشتناکه واقعا. خطا
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام 
نمیدونم حالا چرا همه این زلزله ها هم شب اتفاق میوفتهتعجب
امیدوارم در این اوضاع حداقل بلاهای طبیعی دیگه نازل نشه