پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

معرکه امشب

1396/7/15 0:56
290 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تصمیم گرفتیم بریم بیرون دوری بزنیم و شام بخوریم.بعد از اینکه شام خوردیم و کمی خرید کردیم برگشتیم خونه تا رسیدیم جلوی در من تازه یادم اومد که ای دل غافل کلید نیاوردم..حالا تو شهر غریب روز جمعه ساعت ده شب باید چیکار کرد

انقدر تو خیابونها دور زدیم تا شانسی کلید سازی پیدا کردیم اون شماره یک نفر دیگه رو داد رفتیم دنبالش بد از اینکه اومد جلوی در کمی به در ور رفت و چند تا کلید انداخت اما نتونست در رو باز کنه پیشنهاد داد از رو پشت بوم بره من هم کلی میترسیدم اگه طوریش بشه چیکار کنیم بغد از دو ساعت این طرف و اون طرف زدن بالاخره رفت و تونست خدارو شکر بپره و در رو باز کنه و ما ساعت دوازده تازه وارد خونه شدیم.بد شانسی ماجرا این بود که این اطراف همکارهای همسر خونه سازمانی دارن و همسر باهاشون رودربایستی داره از قضا یکیشون دید و فکر میکرد دزد اومده خونمون و از ماشین پیاده شد و باخبر شد

اما بخیر گذشت

اینجا انقدر هوا سرد شده دقیقا هفته پیش کولر و الان دو سه روزی هست شوفاژ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نیسا
15 مهر 96 11:12
ای وای چقدر اذیت شدید عزیزم. این اتقاف برای من هم چند سال پیش افتاد و خیلی اذیت شدم تا تونستم برم تو خونه. و وقتی رفتم تو خونه چه حس آرامشی بهم دست داد.
مامان یک فرشته
پاسخ
اره دقیقا تازه اون موقع قدر ارامشی که تو خونت داری رو میفهمی
الهه
15 مهر 96 16:35
سلام اجی خداروشکر به خیر گذشت
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره خداروشکر به خیر گذشت
داغ دار
16 مهر 96 21:35
سلام من پسرم رو از دست دادم شما دخترتون رو اگه میخواید یک سری بزنید چون همدردیم
مامان یک فرشته
پاسخ
خیلی ناراحت شدم....لینکت میکنم عزیزم
مرضيه
18 مهر 96 8:48
براي منم پيش اومده! اعصاب آدم خورد ميشه بخصوص اگه كليدسازي هم پيدا نشه. تهران هم دو سه روزي سرد شده بود و بخاري لازم بوديم الان دوباره گرم شده
مامان یک فرشته
پاسخ
برای ما که مسئولیت کلید خونه با منه و همسر اصلا کلیداش رو بر نمیداره دو سه باری پیش اومده ..بدی ما این بود که شب بود و جمعه....اره اینجا هم دوباره گرم شده
خاله ریزه
24 مهر 96 8:22
سلام عزیزم خدا رو شکر که بخیرگذشته و نصفه شبی تو ماشین نموندین
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست عزيز,اره واقعا اونم تو شهر غريبمحبتمحبت