پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خجالت کشیدم

1395/12/9 10:04
694 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه هفته پیش بود که من رسیدم خونه.مادر شوهر اینا رفته بودن مسافرت و همسری تنها اونجا بود.تا شب من خونه خودمون بودم و شب همسری گفت بریم اونجا.من هم بدون هیچ حرفی رفتم چون فقط قرار بود یم روز اونجا بمونیم

روز سه شنبه هم مادر شوهر اینا رسیدن من هم خورشت سبزی بار گذاشته بودم

کلی برام سوغاتی اورده بودن و کلی تشکر بابت اینکه اونجا رفتم اینم عکس سوغاتی ها

ادکلن ها رو برادرشوهرم گرفته یکی برای من یکی هم برای همسری و بلوز رو هم پدر شوهر خریده.

وقتی این حجم کادو و تشکر رو دیدم شرمنده شدم بابت خبیث بودنم هرچند که واقعا سخته برام اونجا موندن و حتی برای دفعه بعد هم دوست ندارم اونجا بمونم اما از اون همه عصبانیتم که واقعا در حد انفجار بود خجالت کشیدم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله ریزه
9 اسفند 95 12:07
مبارکت باشه عزیزم. به دل خوش همشونو استفاده کنی. دستشونم درد نکنه. قدرشونو بدون
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.
پریسا
9 اسفند 95 15:12
سلام عزیزم خوبی؟؟ چه همه کادو مبارکت باشه دستشون درد نکنه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسای عزیز.اره خیلی اوردن
الهه
9 اسفند 95 15:35
سلام اجی خوبی چه نازه سوغاتی هات ان شاءالله به سلامتی ازشون استفاده کنی اجی عیبی نداره اجی بابت اون اتفاق مهم اینکه خانواده همسرت به یادت هستن اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان .قابل شما رو نداره
ستاره
10 اسفند 95 13:22
سلااام .. مبارکه انشاالله به سلامتی استفاده کنی .. منم همین طورم نمیدونم چرا اصلا خونه مادرشوهر راحت نیستم آخه میدونی اگه یه بار محبت هم بهم بکنن بعد دفعه بعد با یه حرف که حالا نمیدونم واقعا از سر سادگی باشه یا نه همه اون محبت رو فرو میریزن رو سرم یعنی با رفتارشون کاری میکنن که دیگه اون محبت به چشمم نمیاد ... شایدم این از ضعف خودم باشه و زیادی حساس هستم ..
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ستاره جون.ممنونم من دقیقا همین طورم.حالا خیلی هم خوب هستن ولی گاهی اوقات حرفاشون واقعا ادم رو ناراحت میکنه و جالب اینجاست که تا ابد هم یادم میمونه و رو دلم سنگینی میکنه به هر حال شاید اگر از مادر خودت بشنوی برات اینقدر بد نباشه یا حداقل میتونی جوابی بهش بدی ولی مادر شوهر....
خاله ریزه
10 اسفند 95 15:07
راستی از اون دمپائیا منم دارم فقط مال من کفش سفید سادست. خیلییییییییییییی راحت و شیکه
مامان یک فرشته
پاسخ
جدی؟؟؟بیا بغلم اره واقعا خوش پوش و راحته.بعداز خوندن کامنتت دوباره رفتم پوشیدمشون و حال کردم