پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مسافرت

1395/12/9 10:38
341 بازدید
اشتراک گذاری

1- به امید خدا داریم برای مسافرتی درچند روز اینده و ایام عید برنامه ریزی میکنیم.هیجان خاصی دارم .فکر کنم تجربه متفاوت و جالبی باشه.تصمیم گرفتیم از این به بعد پول هامون رو بیشتر صرف مسافرت کنیم

2- برای هفته بعد نوبت ارایشگاه گرفتم برای رنگ کردن موهام

3-خونه تکونیم هنوز تموم نشده و اصلی هاش مونده باید تا اخر این هفته تموم بشه

4-یکی از همکاران همسری که باهاشون رفت و امد خانوادگی داریم برام چند تا سنگ عقیق و فیروزه برش زدن.میخام بدم برام انگشتر درست کنن

5- تصمیم داشتم برای عید یخچال فریزر بخرم و یا فرش اما با توجه به مسافرت پیش رو باید موکول کنم به بعد

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله ریزه
9 اسفند 95 12:08
به امید خدا سفر خوبی داشته باشین. کار خیلیییییییییییییییییییخوبی میکنی برای روحیت خیلی واجبه. حسابی سعی کن بهتون خوش بگذره
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسییییییییییی خاله عزیز.امیدوارم تجربه متفاوتی باشه و حداقل خاطره ایی رو برام تداعی نکنه
پریسا
9 اسفند 95 15:14
به به مسافرت چه خوب انشالله کلی بهتون خوش بگذره و به سلامت برینانءشالله خدا میرسونه فریز و فرشم خرین
مامان یک فرشته
پاسخ
اره واجبه برامون اونقدر که تصمیم گرفتم با وجود داشتن فریزر خیلی کوچک اما سفر رو به خرید فریزر ترجیح بدم
الهه
9 اسفند 95 15:41
سلام اجی خوبی ان شاءالله که به سلامت بری و به سلامت برگردی اجی مسافرت رو میگم و ان شاءالله که همه کارات هم به سلامتی انجام بدی اجی اجی راستی قبل روز سفر استراحت بیشتری بکن هم خودت هم همسرت کلی گفتم اجی اخه ترافیک تو عید هست اجی به خاطر این گفتم
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی. باید کارامون تموم بشه.سفرمون خارج از کشور هست ان شاالله
پری
10 اسفند 95 7:59
برو سفر بانو .... سفر رفتن بسی لذت بخش و هیجان انگیزه و حال آدم و روبه راه می کنه ... خیلی خشوحالم بابت تصمیمی که گرفتین .. خوش بگذره ..
مامان یک فرشته
پاسخ
اره پری جون گاهی دوست دارم برم توی یک روستای دورافتاده و چند وقتی اونجا باشم .روستایی بدون داشتن هیچ تصور قبلی و هیج خاطره ایی.توی این سفر هم دنبال همچین جایی هستم.
ستاره
10 اسفند 95 13:23
انشاالله همیشه به گردش و تفریح اتفاقا منم عاشق سفرم و کلا بیرون رفتن رو خیلی دوست دارم به قول همسری ددری هستم خوش بگذره بهت عزیزم ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزم.امیدوارم شما هم سال خوبی رو شروع کنی.چه خوب که اهل تفریح هستی راستی نی نی هم داری؟
الهه
10 اسفند 95 13:27
سلام اجی خوبی به سلامتی ان شاءالله که همه کارات تموم میشه و به سلامت میری مسافرت اجی ان شاءالله اجی میشه بپرسم کدوم کشور میخوای بری؟؟؟؟ خواستی نگو اجی همینجوری میپرسم
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه جان .چرا نگم.میخایم بریم مالزی اگه سواحلش بطلبه
الهه
10 اسفند 95 16:12
مالزی اجی اهان ان شاءالله که بهت خوش بگذره اجی مواظب خودت و همسرت هم باش اجی به هر حال خارجه اب و هواش با اینجا فرق میکنه
مامان یک فرشته
پاسخ
اره عزیزم.ممنون. ان شاالله عید هم به شما و خانوادت خوش بگذره موقع سال تحویل من رو هم یک گوشه کوچیک از دعاهات بزار.
marzi
18 اسفند 95 13:29
به سلامتی بری سفر و خوش بگذره ان شالله
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جون