پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پرواز یک فرشته

درست است عایا؟

1395/10/20 12:11
320 بازدید
اشتراک گذاری

شماها قبول دارین که یک نفر بعد از فوتش ممکنه در قالب چیزهای دیگه مثل پرنده و یا هر چیز دیگری به

اون خونه سر بزنه؟؟؟

ممنون میشم اگه نظراتتون رو بگین 

 
بعدا نوشت:چند روزی بود یک بچه گربه پشت در آپارتمانمون مینشست و وقتی ما در رو باز میکردیم
 
اروم نشسته بود بدون اینکه فرار کنه و یا بترسه.جالب اینجاست که همسرم بغلش کرد و از ساختمان
 
بردش بیرون اما باز هم برگشت.اپارتمان ما طبقه پنجم هست و پشت بام ما به جایی راه ندارد یعنی
باید از حیاط اومده باشه و 5 طبقه رو از پله.
 
 
سریال لاست رو چند روزی هست که شروع کردیم به دیدن .چند شب پیش تو یکی از قسمتهاش
 
درباره این موضوع صحبت کرد جالب بود که اونها هم به این موضوع اعتقاد داشتن!!!!!!!
 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله ریزه
20 دی 95 12:24
نشنیده بودم واقعیت داره ؟؟
مامان یک فرشته
پاسخ
بعدا نوشت رو بخون.فکر کنم درست باشه
الهه
20 دی 95 14:25
سلام اجی خوبی نمیدونم اجی ان شاءالله که خیره
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون ان شاالله
اسما
21 دی 95 13:30
من موافقم من خودم چند بتر وجود مادرم رو احساس کردم. حتی تو زیبایی گل
مامان یک فرشته
پاسخ
اره مطمئنام که هستن.خدا مادرتون و خواهرتون رو رحمت کنه.
الهه
22 دی 95 12:26
سلام اجی خوبی بچه گربه رو چی بگم اجی شاید کار خداست
مامان یک فرشته
پاسخ
حتما
مسابقه عکس کودک
22 دی 95 22:43
با سلام مسابقه عکس کودک تلگرام متفاوت و جدید همراه با جوایز ویژه سکه طلا و گوشی موبایل https://telegram.me/Aksetehran 20 نفر اول ثبت نام شده در گروه 50 امتیاز ویژه تعلق میگیرد برای حمایت و از ما این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید با تشکر
خاله ریزه
25 دی 95 8:02
پس ممکنه واقعیت داشته باشه. الهی پیشی کوچولو. اگه واقعا حست اینه و برات امکان داره نگهش دار سریال لاست رو من پند سال پیش دیدم خیلی جذابه ولی من نفهمیدم آخرش دقیقا چی شد))))
مامان یک فرشته
پاسخ
این قضیه مال دو سه ماه پیش بود یک حسی داشتم ولی وقتی لاست رو دیدیم بهش بیشتر فکر کردم ما تازه فصل اولش رو دیدیم برای اول بار.تا حالا که قشنگ بوده و تعریفش رو هم زیاد شنیدم.راستی گیم او ترونر رو هنوز دنبال میکنی؟
پری
25 دی 95 9:31
عین حقیقته .... سنخیت وجود داره ...
مامان یک فرشته
پاسخ
فکر نمیکردم قبول داشته باشی.ممنون
خاله ریزه
26 دی 95 11:43
نه فصل 6 رو باید دانلود کنم وقت نمیکنم
مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:35
هر چیزی به دله و توی این دنیا همه چیز امکان پذیره به حول و قوه الهی ... هر چیزی حس خوبی به آدم بده بی حکمت نیست حتما
مامان یک فرشته
پاسخ
دقیقا همین طوره.دل ادم هیچ وقت دروغ نمیگه.راستی اگه دوست داری از پسر کوچولوی بهشتیت هم بگو
maryam
4 بهمن 95 21:49
سلام جالب که ازتون نمی ترسه تازه پنج طبقه چی جوری اومده بالا اونم یه فسقلی گربه !!! ملت با آسانسور بالا میرن میگن آرتوروز دارم حالا یه گربه ، اد اومده خونه ی شما که این مورد و دارین چیز عجیبی به نظر من هم درست فکر می کنی ۱۰۰٪
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.دقیقا همین چیزا منو به فکر فرو برد.دقیقا روبروی در می نشست.ممنون
مامان و بابایی دخمل بلا
12 بهمن 95 13:18
عزیزم از فرشته کوچولوی بهشتی من پرسیدی , عزیزم یه پستی توی وبلاگم دارم به نام کوچولوی شیرخواره من , از خاطرات مفصل اون دوران بارداری و کوچولوی یک روزه منه که آسمانی شد , رمزش رو خواستی بهت میدم گرچه میترسم ناراحتت کنه و اذیت بشی
مامان یک فرشته
پاسخ
اگه لطف کنی رمز بدی ممنون میشم.نه دوست دارم بخونم
Baran
21 بهمن 95 10:17
سلام عزیزم:-* منم قبول دارم.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون که نظرت رو گفتی