پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تاخیر

1395/10/29 11:30
279 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود که مهمون همیشگی دیر کرده بود.همیشه به موقع میومد ولی این ماه....

تا جایی که من رو وسوسه کرد که از بی بی چک استفاده کنم.برای دومین بار در طول زندگی مشترک

حس های عجیبی داشتم واقعا عجیب و غریب و متضاد..

حس شادی از اینکه اگه مثبت بشه و همزمان احساس غم و اندوه از اینکه هیچ قدمی برای سلامتی فرزندم برنداشتیم

حس اضطراب و شروع دغدغه های جدید و پر تنش و خیلی حس های دیگه

اما جواب تست منفی  شد ​و یک جورایی خیالم راحت هر چند که 95 درصد مطمئن بودم منفی ست اما دوست داشتم امتحانش کنم یواشکی و بدون اینکه به همسری چیزی بگم.بعد از اون هم همه چی به روال قبل برگشت

 
اما امتحان و داشتن این همه احساس مختلف برام عجیب بود هر چند که از مثبت شدنش هم نمیتونستم خوشحال بشم
 
زندگی به روال سابق ادامه دارد
 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بهاری
29 دی 95 12:11
دلیلی ست زین تاخیر ها خدا راست برنامه ای بهتر ان شا الله
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون شاعر و هنرمند عزیز
الهه
29 دی 95 15:16
سلام اجی خوبی اتفاقا منم این ماه هنوز نشدم اجی ان شاءالله به وقتش نی میاد تو دلت اجی صبور باش
مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 15:53
انشاالله خیره , توکلت به خدا خواهر جونم
مامان یک فرشته
پاسخ
حتما همین طوره
مامان و بابایی دخمل بلا
29 دی 95 16:08
میتونم لینکتون کنم خواهر جونم
مامان یک فرشته
پاسخ
با کمال میل.
الهه
30 دی 95 9:16
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
چشم حتما
پریسا
30 دی 95 15:30
سلام سلام خوبی عزیزم؟؟االهی به زودی خدا دلتو شاد کنه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام خوبی پریسا جون خیلی کم پیداشدی؟ ممنون دوست خوبم
مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:33
ممنون به وبلاگ ما اومدی خواهر جونم , برات بهترینها رو از خدای مهربونمون میخوام , لینکتون کردم دوست عزیزم ...
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف کردی
مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:33
لینک شدی خواهر جونم , دوستت دارم , بازم بیا پیشمون
مامان یک فرشته
پاسخ
حتما.گل دخترت رو ببوس
پری
2 بهمن 95 8:17
شما هر وقت اراده کنی تستت مثبت میشه عزیزم .. نگران نباش .. ان شاالله زود آزمایش میدین و همه چیز عالی پیش میره ..
مامان یک فرشته
پاسخ
اراده من تنها کافی نیست متاسفانه..فعلا بی خیالشم.فکرای زیادی دارم..ممنون از انرژی های مثبتت
خاله ریزه
2 بهمن 95 12:52
ان شاءالله اول نتیجه خوب از سلامت فرزندای آیندتون میگیرین بعد هم با خیال راحت بارداری رو دوباره تجربه میکنی.. دعاگوت هستم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست خوبمممممممممممممم.لطف شماست.
maryam
5 بهمن 95 10:07
سلام نوشته های کنار وبتونو خوندم غم دنیا رو دلم نشست آخ خدای من دل همه ی جوونا رو خوش کن
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مریم عزیز.متاسفم که ناراحت شدی ان شاالله همیشه شاد باشی.ممنون که اومدی