پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

برای کی درست کنم؟؟؟

1395/9/2 15:33
264 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق ترشی هستم و ترشی درست کردن.اما از بد حادثه همسری اصلا اهلش نیست و من موندم و هوس ترشی و شور ترشی.

رفتیم خونه مادر شوهر کلی درست کرده بود.اما من اگه بخام خودم درست کنم باید فقط برا خودم درست کنم یعنی به میزان خیلی کم و درست کردن ترشی هم به میزان کم نمیشه

کاش کسی بود که براش درست میکردم....کاش بابام همین جا تو همین شهر بود تا براش انواع ترشیجات رو درست میکردم اخه بابام عاشق ترشی هست

حالا من موندم و هوس ترشی!!!!!!!!

گاهی وقتها دلم خونه های پرجمعیت و شلوغ رو میخاد که توش هیچی نمیمونه و همه چی خورده میشه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خدی
2 آذر 95 17:55
آخ آخ گفتی.منم دلم خانواده خودم و میخواددلم برای یک سفره طولانی تنگ شده.نمیتونم توی تنهایی غذا بخورم،،همسرم م از صبح خونه نیست تا شب.😔 برای پسری هم غذا درست میکنم .اونم بدتر منه.
مامان یک فرشته
پاسخ
ادم واقعا به اشتها میاد وقتی جمعیت زیاد باشه.ادرس وبلاگت رو نمیزاری؟
الهه
2 آذر 95 18:47
اجی نکنه نی نی داری اخه هوس ترشی اینا کردی ترشی به مقدار کمم میشه درست کرد اجی من شور قبلا میخوردم پارسال میخوردم اما دیگه نمیخورم اجی نه شور نه ترشی دوست ندارم کلا
مامان یک فرشته
پاسخ
نه عزیزم نی نی کجا بود!!!بخور اشتها آوره البته اگه لاغری
پری
3 آذر 95 8:50
عزییییییییییزم .. منم که عاشق ترشی ام ... وااااااااای
مامان یک فرشته
پاسخ
ای وای پری ببخشید اگه نی نی هوسش کرد
پریسا
3 آذر 95 11:33
ای گفتی منم جدیدا عاشق ترشی شدم ولی بلد نیستم درست کنم حاضری میخرم با همه غذا میخورم حتی سسیب زمینی سرخ شده قبلا بیشتر شیرینی دوست داشتم تا ترشی
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه حتما نی نی ترشیجات بیستر دوست داره
الهه
3 آذر 95 12:07
سلام اجی خوبی لاغر که هستم اجی اما تا اونجایی که یادمه پارسال شور میخوردم معده ام اذیت میشد دیگه نخوردم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره سرکه معده رو اذیت میکنه
خدی
3 آذر 95 18:59
ندارم.گلم.فقط عاشق وبلا گ خوندنم .
مامان یک فرشته
پاسخ
باشه عزیزم باز هم به ما سر بزن
خاله ریزه
4 آذر 95 8:36
خب عزیزم یه جاهایی هست که از این محصولات میفروشن البته غیر صنعتی درست میکنن.. از اونجا چند شیشه برا خودت بخر مادر همسرتون هم که درست کرده بودن یکی دو شیشه ازش میگرفتین بهر حال امیدوارم بزودی دو سه قلو باردار بشی و نینیهای سالم و صالح و تپل و مپل دور و برت باشن و حسابی شلوغ کنن
مامان یک فرشته
پاسخ
اره تنها راه ممکن فعلا همینه راستش روم نشد بهش بگم خودش هم چیزی نگفت مرررررسی چه دعاهای خوب و قشنگی
سیمرغ
7 آذر 95 14:58
عزیزم منم خیییییلی ترشی دوست دارم و میخورم ولی سرکه و ترشی برا رحم خوب نیست و تخمدان رو ضعیف میکنه منم کمتر میخورم و اتفاقا ماه قبل چند شیشه درست کردم و کم هم میشه درست کرد دلت نکشه ترشی گل کلم و هویج , ترشی فلفل , ترشی بادمجون شکم پر و ترشی کلم قرمز از هر کدوم یکی دو شیشه هم خیالت راحته تمیزه و هم بیشتر به دلت میچسبه
مامان یک فرشته
پاسخ
وای چقدر خوب.حتما خیلی هم خوشمزه شده.نوش جان