پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بیشتر مواظب خودمان باشیم

1395/9/1 10:00
188 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عجیب به خودم آسیب میزنم بعد از قضیه شستن پرده ها که رسما از کت و کول افتادم و تمام پاهام رو کبود کردم حالا نوبت به لبم رسید با بندانداز جوری گرفتمش که بعد از کلی خون اومدن حالا ورم کرده و قدرت حرف زدن را ازم گرفته.بماند که این چند روز بریدن دست و سوختگیش رو هم تجربه کردم!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله ریزه
1 آذر 95 10:35
اوه اوه ... فکر کنم حواست جمع نیست .. بیشتر مراقب خودت باش
مامان یک فرشته
پاسخ
بله حواس پرت شدم رفت
الهه
1 آذر 95 19:02
سلام اجی خوبی خوب اجی مجبور بودی خودت بشوری خوب میدادی بیرون برات بشورن اجی توروخدا مواظب خودت باش اجی ان شاءالله زود خوب میشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام همین رو بگو.اخه الهه بردن و اوردنش برام سخت تر بود.ممنون
پری
2 آذر 95 9:25
عزیزم صدقه بده ... خیره ان شاالله ..
مامان یک فرشته
پاسخ
حتمااا..مرسی که گفتی
پریسا
2 آذر 95 10:33
سلام عزیزم وااای وااای نگو که تجربه اش رو دارم من یه بار با بند انداز برقی زدم کامل یه ابروم رو زدم نزدیک به 40،50 روز عذاب میکشیدم خسته نباشی بابت پرده شستن
مامان یک فرشته
پاسخ
وای نگو چه وحشتناک
الهه
2 آذر 95 11:45
سلام اجی خوبی خوب با اژانس میبردی و میاوردی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
برای دفعه بعد آویزه گوششم شد
الهه
2 آذر 95 15:08
افرین اجی