پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1395/5/9 16:37
666 بازدید
اشتراک گذاری

چند جلسه ایی رفتم کلاس.خیلی خوب بود.پنچ شنبه ایی هم بهشون جایزه دادم هر کس که جدول ضرب بلد بود.چه حس خوبی داشت خریدن لوازم التحریر بعد از این همه سال کلی کیف کردم.بعد از کلاس هم نیم ساعتی نشستم و باهاشون حرف زدم.از پدر و مادرشون پرسیدم که کجان بعضی ها جواب دادن بعضی ها هم نه.خیلی نمیشد پرس و جو کرد مدیرش حتما به من مشکوک میشد.جالب بود بچه ها دوست نداشتن من برم و ازم میپرسیدن یک شنبه هم میای و منم بهشون قول دادم که میام. بعد ازاینکه از اونجا میام حس خوبی دارم.حس شکرگزاری بابت خیلــــــــــــــــــــــی چیزهایی که دارم من فقط بچه ندارم.مثلا فکر کنید این بچه ها چیزی به عنوان مهمونی براشون تعریف نشده است چیزی که خیلی از ما برامون یک اتفاق ساده است.اما نمیدونم چرا یادم میره مثل امروز.که فکر میکنم اگر میشد برگشت به عقب چقدر چیزها تغییر میکرد و کلا خیلی چیزها رو عوض میکردم.اما جایی خوندم کسایی که میگن اگر برمیگشتن عقب ال میکردن و بل میکردن.اگر برگردن هیچ کاری نمی کنن و دوباره همین جوری زندگی میکردن.چون اگر میخواستن میتونستن از امروز کاری کنن.

نمی دونم این احساسات چندگانه چیه تا میری از زندگی لذت ببری دوباره میاد میگه سلام منو یادت رفت.

خدایا کمکم کن محکم باشم اینقدر ضعیف و وابسته نباشم از هیچ کس هم انتظار نداشته باشم درکم کنه.خدایا میگن تو همیشه غم غریبا رو میخوری.ولی مثل اینکه منو یادت رفته

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

الهه
9 مرداد 95 19:34
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه محکم و قوی باشی و تو کارت شاد و موفق و سربلند باشی اجی به دیگران توجه نکن کار خودتو انجام بده
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون مهربون.راستی چجوری میفهمی کی اپ کرده؟؟به ما هم یاد بده
الهه
10 مرداد 95 10:21
سلام اجی خوبی وظیفه اس اجی یاد گرفتن نمیخواد که اجی من سر میزنم میبیمم اپ کردی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه یکدفعه گفتی تو وبت (وب خودت)معلوم میشه کی آپ کرده
پریسا
10 مرداد 95 14:12
سلام عزیزم دستت درد نکنه با جایزه دادن بهشون دلشون کلی خوشحال کردی انءشالله خدا هم دل شماروهم خوشحال کنه راست میگی واقعا منو شما فقط بچه نداریم بعضیا هستن هزارتا مشکل و گرفتاری دارن،پس باید شکر گذار باشیم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.اره فقط کاش همیشه یادمون بمونه نمیدونم چرا بعضی وقتا فراموش کار میشیم.ان شاالله به زودی این نعمت هم به لیست نعمتهای بی کران که خدا بهمون داده اضافه بشه اول شما بعد هم من
الهه
10 مرداد 95 16:17
اهان اونو میگی اجی ببین اجی وب هر کس که میرم بعدش میرم تو قسمت پیغام های وبم اینو برام میاره (خبرنامه چنانچه مایل هستید از به روز شدن یکی از وبلاگ‌های مجموعه بلاگ اسکای همیشه مطلع باشید کافیست آدرس وبلاگ مورد نظر خود را در زیر وارد نمایید.) اجی بعد من فقط ادرس وبو میدم و میگه به عضویت اون وب در اومدم تا هر وقت که پست جدید گذاشت خبرنامه اش برام بیاد اجی کسایی که سرورشون بلاگ اسکای هست این امکان هم براشون هست اجی نمیدونم نی نی وبلاگ این امکانو داره یا نه اما خیلی این امکان خوبه اجی یه نظر داده بودم اما گفت کد رو اشتباه وارد کردم نظرم به دستت نرسید و درگیر خواهرزاده ام بودم اجی اخه خونه ابجیمم
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه جون که گفتی.بهت خوش بگذره .خواهر زادت رو هم ببوس
الهه
10 مرداد 95 17:50
سلامت باشی اجی ممنونم
الهه
11 مرداد 95 9:06
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی سر بزن اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله حتما
marzi
14 مرداد 95 15:50
سلام عزیزم. خدا قوت. خداروشکر که حس خوبی بهت داد.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنونم
پریسا
15 مرداد 95 16:18
سلام نوشته رمز دار برای دل خودتون نوشتی ؟؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره پریسا جون
الهه
19 مرداد 95 0:14
سلام اجی ۲۰ اپم تونستی سر بزن ممنونم
پری
20 مرداد 95 9:08
بیا یه چیزی بنویس آدم خیالش راحت بشه که خوبی !!
مامان یک فرشته
پاسخ
خوبم پری چون.اتفاق جدیدی نبود که بنویسم