پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرواز یک فرشته

در راستای کارهای خوب

1395/4/28 10:43
260 بازدید
اشتراک گذاری

در راستا همون کارهای خوبی که گفتم دارم انجام میدم یک کار جدید هم اضافه شد

جمعه گذشته که کیک تولد دخترم رو بردم دادم خیریه بهشون گفتم که من ریاضی خوندم و اگه میخان میتونم به بچه های اونجا درس بدم اونا هم خیلی خوشحال شدن و استقبال کردن.دیروز اولین جلسش بود که رفتم.خیلی خوب بود بیش تر از اونی که تصور میکردم.چه دخترای ناز و مهربونی داشت چقدر با ادب.ادم میمونه واقعا اینها بدون پدر و مادر چجوری اینقدر خوب تربیت شدن.یکیشون اخر کلاس اومد و دست انداخت گردنم.نازی چقدر به محبت احتیاج دارن.دلم میخاد هر هفته یکیشون رو ببرم بیرون و کلی چیز براش بخرم ببرمشون پارک.ولی میدونم اجازه بیرون رفتن رو ندارن.طفلی ها دوران بچگی رو باید چجوری بگذرونن.ولی تصمیم دارم براشون به عنوان جایزه وسایل مدرسه بخرم.به یکیشون هم که از همه بهتر باشه و درشسو خوب یاد بگیره یک جایزه بزرگ بدم و بهش بگم هر چی دوست داره بگه تا براش بخرم.

خدا کنه بتونم کمکشون کنم و قدری پیشرفت کنن چون خیلی ضعیف بودن تو درس.البته دونفرشون هم خیلی باهوش بودن که در نگاه اول سوگلی من شدن

خدایا کمکم کن بتونم وظیفم رو خوب انجام بدم

البته تمام این کارها رو برا دل خودم انجام میدم.برای آرامش خودم.نمیخام با گفتن اینها ادای آدمای نوع دوست رو دربیارم.شاید اگر دخترم بود کمتر به همچین کاری فکر میکردم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان عسل
28 تیر 95 11:33
خدا نگهدارت عزیزم مطمنم فرشته کوچولو اون دنیا به وجود متدری مثل تو افتخار میکنه تو خودت یک فرشته هستی رو زمین امیدوارم پاداش کارهای خیرتو ببینی هم در دنیا هم در آخرت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مامان عسل عزیز.من کجا و فرشته بودن کجا.مرسی که بهمون سرزدی
پریسا
28 تیر 95 13:12
سلااام عزیزم وااای عالیه کارت بهتر از این نمیشه...خیلی هم ثواب داره انءشالله خدا جواب این همه خوبی رو بهت بده و مطمئنم میده الآن دختر نازتم کلی خوشحاله
مامان یک فرشته
پاسخ
خداکنه این طور باشه پریسا جون
الهه
28 تیر 95 16:27
سلام اجی خوبی چقدر تو انسان خوب و مهربون و خوش اخلاقی هستی اجی مطمینم الان دخملت خیلی خوشحاله و میبینتت از اون بالا بالاها ان شاءالله که تو کارت موفق و سربلند باشی و بتونی معلم خوبی واسه بچه ها باشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون که منو خوب میبینی در صورتی که اینطوریا نیست.خداکنه این کلاسا براشون مفید باشه
سیمرغ
30 تیر 95 9:20
انشالا موفق باشی عزیزم منم عاشق اینم که بتونم تو چنین جاهایی همین خدمت ها رو بکنم ولی شرایطش رو ندارم انشالا هر چه از خدا میخوای بهت بده
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم.خدا کنه بتونم کاری انجام بدم.مرسی
مادربالفعل
30 تیر 95 20:23
چه کار خوبی کردین ....من همیشه آرزو داشتم یه بچه هم از پرورشگاه بیارم بزرگ کنم اما بعد فکر کردم توان جسمی ندارم و از اون مهم تر می ترسم ناخوداگاه بین بچه ی خودم و اون فرق بذارم و بچه طفلک اذیت بشه....کار شما خیلی خوبه بچه ها عاشق کادو هستن واقعا دلشون شاد میشه خدا دلتون رو شاد کنه الهی آمین
مامان یک فرشته
پاسخ
خدا انشاالله پسر کوچولوتون رو براتون حفظ کنه و گل دخترت هم سلامت به دنیا بیاد
فافا
31 تیر 95 16:34
خوش بسعادتت چقدرکارعالی وقشنگی انشالله موفق باشی هربارمیام وعکس دخترنازت رومیبینم دلم آتیش میگیره...خداصبرت بده
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون فافا جونم. ممنونم
marzi
2 مرداد 95 2:57
خدا خیرت بده عزیزم. در کارت موفق باشی.
مامان یک فرشته
پاسخ
خدا کنه از پسش بربیام
سیمرغ
5 مرداد 95 16:58
سلام ابجی جون در چه حالی کارا خوب پیش میره؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.خدا رو شکر .بله فعلا خوبه خدا رو شکر
پریسا
8 مرداد 95 18:32