پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

کارهای خوب

1395/4/23 13:35
213 بازدید
اشتراک گذاری

یکسری کارهای خوب دارم میکنم که خودم خیلی راضیم حالم رو خوب میکنه یکیش کتاب خوندنه.زیاد اهل کتاب خوندن نبودم ولی مجله و روزنامه مخصوصا روزنامه سلامت جز همیشگی زندگیم بود.مخصوصا در روزگار نوجونی و جوونی.ای جوونی کجایی که یادت بخیر.کتابی که خوندم "من، پیش از تو" بود اگه نخوندین حتما بخونید قشنگ بود.

یکی دیگش اینه که شروع کردم به نواختن دوباره گیتار.اینم یکی از کارهایی بود که 4 -5 سال پیش شروع کرده بودم تا زدن  آهنگهایی مثل سلطان قلبها و گل سنگ و چند تای دیگه پیش رفته بودم اما رفتن کلاس گیتار مصادف شد با بارداری من و این شد که ولش کردم.حالا بعد از 5 سال دوباره شروع کردم کاملا یادم رفته بود ولی با کمی زدن دوباره یادم اومد.

رفتم درباره کلاس IELTS پرسیدم سه تا دوره 40 روزه داره از 10 مرداد به احتمال زیاد برم.شاید قسمت شد رفتیم اون ور آب خندونکههههه .چیزی که قبلا اگه اتفاق میفتاد جز وحشتناک ترین اتفاقات زندگیم میدونستم ولی حالا....

کلاس گل کریستال هم ثبت نام کردم و از شنبه شروع میشه .

اما.....جمعه تولد چهار سالگی نازنین دخترمه.حتما الان خیلی بزرگ شده قد کشیده.قشنگ حرف میزنه.توی یک پست دیگه کامل خودمو خالی میکنم

امیدوارم شما هم کارهایی کنید که حالتون رو خوب کنه حتی اگه روزگار نخواد​      ​

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پریسا
23 تیر 95 17:34
سلام عزیزم چه خوبه کلاسای مختلف ثبت نام کردی،دیگه حسابی مشغول میشی خداروشکر...کلاس گیتار آی ول آهنگ سلطان قلبها خیلی دوس دارم..پس جمعه روز سختیه انءشالله حال دلت خوب باشه دختر شما و دختر من الان و تو بهشت خوشحال خوشحال
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جونی .اره سخت خیلی سخت کلا تیرماه که میشه دیگه حالم دگرگون میشه تا برسه به 25 م.اره خدا روشکر که الان راحتن
الهه
23 تیر 95 18:29
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه خوب و سلامت باشی اجی دخترت تو قلبته اونجا محل زندگی کردنشه اجی باهاش حرف بزن صداتو میشنوه اجی دخترت پیش خداست اجی ازش بخواه تا برات دعا کنه که خدا بهت یه نی نی بده اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه عزیز.کار همیشگیمه همیشه باهاش حرف میزنم از کاراش میگم قربون صدقش میرم
الهه
24 تیر 95 11:03
سلام اجی خوبی الهی بمیرم برات اجی ان شاءالله خدا زود تو دلت نی نی بزاره اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
خدا نکنه الهه خانوم
الهه
24 تیر 95 15:00
اجی ممنونم بابت احوال پرسیت نظرتو تایید کردم اجی ان شاءالله که دخملت امشب بیاد به خوابت و کلی خوشحالت بکنه ان شاءالله اجی راستی ۲۹ اپم تونستی سر بزن اجی راستی تولدت چه روزیه
مامان یک فرشته
پاسخ
خواهش میکنم وظیفه بود .ممنون راستی الهه جون چه جالب زمان تعیین میکنی برا آپ.چه برنامه ریزی داری افرین .ما که هر وقت چیزی تو دلمون گیر کنه می نویسیم. تولدم گذشت 26 خرداد بود
الهه
25 تیر 95 17:47
سلام اجی خوبی ۲۶ تولد منم بود اجی ممنونم اجی لطف داری من از قبل پست هامو چرکنویس میکنم اجی بعدش به وقتش منتشرشون میکنم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام جدی میگی خوشبختممممممافرین ای ول راستی کنکور نداشتی امسال؟
الهه
26 تیر 95 13:11
سلام اجی خوبی اره اجی ممنونم اجی سلامت باشی من ۱۴ مهر ۹۳ درس و مدرسه رو ول کردم اجی علاقه ای به درس خوندن نداشتم اجی نظرتم تایید کردم اجی ممنونم راستی تولد تو هم مبارک اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
چرا ول کنی الهه یک تجدید نظر کن.حیفه واقعا من خودم الان دوست داشتم برمیگشتم به 18 سالگی و با عشق تمام درس میخوندم.هر چند تصمیم دارم دوباره کنکور بدم و یک رشته دیگه هم بخونم
الهه
26 تیر 95 15:19
اجی واقعا علاقه ای نداشتم به درس اجی اگه کنکپر میدادم ۱۰۰% قبول نمیشدم اجی بس که درسم ضعیفه اجی اجی تو نظر بعدیم گفتی ناامید میشم از متاهلی نه اصلا اجی کلا هیچ علاقه ای به متاهل بودن و شوهر کردن ندارم اجی همینجوری باشم خوبه
مامان یک فرشته
پاسخ
نمیدونم بازم خودت بهتر میدونی.نمیشه که بالاخره ازدواج هم جزیی از تکامل و زندگی ماست.باید بهش فکر کرد