پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولد چهارسالگی

1395/4/25 10:37
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم.خوبی گلم؟ چهار سالگیت مبارک مامان.حتما الان فرشته ها برات جشن میگیرن. حتما برات کیک میارن.دیگه میتونی مامان کیک بخوری دیگه لازم نیست پرهیز کنی .من چی پس مامان حتی یک بار کیک تولد جگر گوشه ام رو نخوردم .من چی کار کنم (منم به واسطه شیر دادن به دخترم باید پرهیز غذایی میداشتم)دیگه نباید خیلی چیزها رو نخوری.بخور تا بزرگ بشی.حتما الان خیلی تپل شدی .یاد گرفتی شمع ها رو فوت کنی مامان اخه دو سالگیت یاد نداشتی همین طور هاج و واج ما رو نگاه میکردی.امروز برات کیک میگیرم میدم به دوستات بخورن حتما به تو هم میرسه.نوش جونت.

چه آرزوهایی برات داشتم مامان.میخواستم تولد امسالت چون تو ماه رمضون نبود پیش خاله ها برات بگیرم نشد مامان نشد.

دیگه حتما قشنگ حرف میزنی.اسمت رو یاد گرفتی بگی دیگه نمیگی نونی(noni)حتما دیگه قشنگ میگی رونیا.مامانی ان شاالله بهت خوش بگذره یادت از این دنیای پر غم نیاد.ببخشید مامان قرار بود تو پر قو بزرگت کنم نشد همش تو بیمارستان بزرگ شدی.حلالمون کن.

کاش میشد یکبار دیگه فقط یکبار بغلت کنم کاش اون لحظه اخر مثل خنگ ها دور خودم نمی چرخیدم . بوسه بارانت میکردم.

راستی دخترم چرا با بابایی قهری چرا به خوابش نمیای.به من میگه خوش به حالت که خوابش رو میبینی.این یکی رو ازمون دریغ نکن مامان که میمیریم از دلتنگی

برو خوش باش نازنینم به فکر ما هم نباش غصه مامان بابا رو هم نخور.بالاخره میگذره.

اینم عکس دخترم به مناسبت تولدش

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

پریسا
25 تیر 95 13:06
سلام عزیزم تولدت گل دخترت مبارک باشه،میدونم امروز روز سختی خودمم همچین روزی رو تجربه کردم خدا بهمون صبر بده و انشاءالله خود جواب دل شکسته مون زو میده هیچ مطلبی من ندیدم تو این پست
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .ممنون پریسا جون وعده خودشه فقط دلمون به اون خوشه. خوب شد گفتی درستش کردم
پریسا
25 تیر 95 16:47
با خوندن پستت کلی گریه کردم کاملا درکت میکنم نمیدونم چی بگمدلم گرفت الهی دخترت عین فرشته میمونه انءشالله خدا آز این فرشته بهت میده
مامان یک فرشته
پاسخ
ببخشید پریسا جون اگه اینجا هم نمی نوشتم دیگه میترکیدم.الهی قسمت خودت عزیزم.فکر کنم از وقتی با من دوست شدی حال و هوات بدتر شده.معذرت
الهه
25 تیر 95 17:53
سلام اجی خوبی چی بگم اجی وقتی پستتو خوندم اشکم سرازیر شد چه دخترت نازه اجی تولدشم مبارک باشه ان شاءالله اجی ان شاءالله همسرت هم خواب دخترشو میبینه اجی فقط از خدا میخوام بهت صبر بده و یه نی نی دیگه مثل دخترت بهت بده اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
پریسا
25 تیر 95 19:12
نه نه عزیزم این چه حرفی اتفاقا خوب کردی نوشتی آدم با نوشتن سبک میشه نه فدات خواهش میکنم، دوست شدن با شما مایه افتخاره و خوشحالم از این بابت
مامان یک فرشته
پاسخ
منم واقعا از ته دل خوشحالم که دوست خوش قلب و مهربونی مثل شما دارم.امیدوارم به زودی زود شاد بشی و از ته ته دل خوشحال
فافا
28 تیر 95 16:18
الهی بمیرم..... قربون اون چشاش.. جاش آمنه عزیز دلم پیش خدا.... به زودی با یه بدن سالم برمیگرده رونیا خانوم....
مامان یک فرشته
پاسخ
خدا نکنه.امیدوارم
مادر بالفعل
30 تیر 95 20:19
وای خدا چقدر گریه کردم با خوندن درد و دلت....جیگرم سوخت.... واقعا سخته براتون ....مادرشوهر من 5 تا بچه رو از دست داد تا شوهرم به دنیا اومد...اگه برای 5 تا بچه تولد می گرفت که دیگه چیزی ازش نمی موند...میگن بچه هایی که از دست رفتن اون دنیا به کمک پدرمادراشون میان ایشالا که این دختر نازت دستت رو بگیره اون دنیا...
مامان یک فرشته
پاسخ
نمیشه به این چیزا فکر نکرد یا حداقل من نمی تونم.تیرماه که شروع میشه دیگه من میرم تو یک فاز دیگه.خدا به مادرشوهرت صبر بده.حتی اگه بهشون فکر هم نکنه درد زایمان 5 تا رو که کشیده.ممنون عزیزم
marzi
2 مرداد 95 2:53
دلم گرفت با پستت. خدا بهت صبر بده. صبری بزرگ. دخترت خیلی خوشگله. حیف شد. خدا اونو در بدنی سالم بهت برگردونه بزودی زود ان شاالله.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جون.ان شاالله
سیمرغ
5 مرداد 95 16:54
سلام عزیزم چه فرشته نازی خدا بهت صبر بده , دلم گرفت و خیلی گریه کردم درسته بچه ندارم ولی درکت میکنم خدا رو قسم میدم به امام حسین (ع) که دلت رو شاد کنه و به زودی بیای و با خبرای خوبت خوشحالمون کنی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم برای همدردیت.ان شاالله خدا هزار برابر این آرزوهای قشنگت رو به خودت برگردونه
مامان اهورا و آریا
10 مرداد 95 23:57
آخی عزیزم چقدر ناراحت شدم خدا بهت صبر بده و انشاالله به زودی دوباره مادربشی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.خدا گل پسراتو برات نگه داره
مامان راضیه
10 شهریور 95 0:47
چقدر معصوم...چشماش درست برق نگاه روژیم من را داره....وااای خدا...کاش مادر بودن اینقدر سخت نبود...میبوسمت عزیزم...دستای گرم منا به نشان همدلی در دستانت بگیر..تو تنها مادری نیستی که غمی به این عظما درک کردی من و خیلی های دیگه اشکها و ناله ها از ته دل زدیم درست شبیه تو.....
مامان یک فرشته
پاسخ
بله متاسفانه خیلی از مادرها هستند که داغ دیدن.خیلی سختر و دردناکتر از من.امیدوارم خدا به همشون ارامش و صبر بده.ممنونم عزیزم