پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تیتروار

1399/8/18 15:38
414 بازدید
اشتراک گذاری

اهم اتفاقات

۱_برادر جان سربازیش تمام شد و رسما ازیش ما رفت حدود15 ماهی مهمونمون بود و جاش خیلی خالیه اما خوشحالم که تمام شده و میتونه الان برای ایندش تصمیم بگیره امیدوارم که شغل دلخواهش رو هم پیدا کنه

۲- جلسه ای که پست قبلی در موردش گفتم موفقیت آمیز بود و وام رو تایید کردن وای که چقدر خوشحال شدم که تونستم از عهدش بر بیام

۳-دلم میخاد به ما کارمندان بخش خصوصی هم دورکاری یا حداقل کاهش ساعت کاری بدن چرا ما جز استثناعاتیم.به چند استراحت در منزل به شدت نیازمندم

۴-چقدر الان رفتن در طبیعت و راه رفتن روی برگهای پاییزی دلچسبه.کاش میشد رفت...از کی من این همه عاشق پاییز شدم؟؟؟من که با شروع پاییز و زود تاریک شدن هوا عجیب دلگیر میشدم!!!!!!!!°

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
20 آبان 99 6:47
سلام اجی خوبی خداروشکر اجی ان شاءالله درست میشه همه چی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ان شاالله
الهه
22 آبان 99 18:59
سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی یه سر بهم بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام به امید خدا
طیبه
25 آبان 99 22:51
سلام عزیزدلم
کامنتت برام ثبت شد.ممنونم.منم جواب دادم
 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام خوب خداروشکر که ثبت شد.ادرست هم که عوض شد
طیبه
25 آبان 99 22:55
سلام دوست خوبم
دو سه بار اومدم مطلبت رو خوندم می زدم رو کامنت ها نمیومد
الان زدم ادامه مطلب و بالاخره کامنت هم باز شد
خداروشکر سربازی داداش تموم شد و ایشالا به لطف خدا شغل خوب هم پیدا می کنه به سلامتی
من مطمئن بودم وام موافقت میشه چون مطمین بودم تو جلسه خوب حرف زدی
خب آره خداییش باید دورکاری به بخش خصوصی هم تعلق می گرفت، مگه جان آدم ها بخش خصوصی و غیر خصوصی می شناسه؟ مگه کرونا این چیزا حالیشه؟ 
متاسفانه سیستم ایراد داره
برات پاییز خوب و حال خوب تر آرزو دارم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از کامنت های حال خوب کنت طیبه جان.

شاد و سلامت باشی