پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تنهایی

1399/8/11 18:07
353 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست یک هفته هست که تنهام و همسر برای انجام پروژه ای راهی مشهد شده. اما دریغ از یک ساعت استراحت در دو روز اخر هفته

کلی کار عقب افتاده و نیمه تمام داشتم که باید انجام میشد به اضافه خرید سبزی و پاک کردن و خرد کردنش ،رنده کردن و خشک کردن برای دمنوش و یکسری کارهای اینچنینی.

اینطوری شد که ما به استراحتی نرسیدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

طیبه
11 آبان 99 18:26
سلام عزیزدلم
خدا قوت و ایشالا همسرتون به سلامتی برمی گردن
باز خوبه خودت رو مشغول کردی
من خیلی خیلی تنبل شدم و اصلا این تنبلی رو دوست ندارم ولی پاییز ها بیشتر تنبل میشم
ایشالا همیشه تنت سالم باشه و مشغول فعالیت باشی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام طیبه جان،بله دیگه خودم رو مشغول میکنم گاهی هم الکی
استراحت کن گلم،استراحت هم لازمه
الهه
12 آبان 99 21:13
سلام اجی خوبی خسته نباشی بابت همه چی اجی ان شاءالله که درست میشه همه چی ولی کاشکی تو هم باهاش میرفتی و زیارت اقا هم میرفتی اجی راستی قطعا همسرت با سوغاتی برمیگرده بهش بگو واسه تو و خودشون نخود و کشمش بخره خیلی خوشمزه اس واقعا بابام مهرماه مشهد بود حرف نداره نخود کشمش ها اجی البته خدا نیست اجی مخلوطه ولی جدا هم دارن اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام
نمیشد الهه جان.من سرکار میرم و نمیشه این همه مدت مرخصی گرفت علاوه بر اون الان وقت زیارت نیست