پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

نظرات (5)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
26 خرداد 99 9:21
پس تبریک نگم؟؟😉

روز تولد یه روز خیلی قشنگه
یه روز مخصوص خودمون
یه روز ک نشون میده هستیم و داریم قد میکشیم بزرگ میشیم
امیدوارم امسال بهترین سالی باشه که تا بحال تجربه کردید 
توی خونه ی جدید یه عااااالمه اتفاقای خوب واستون رقم بخوره و شادی از ته دل مهمون هر روزتون باشه😘😘😘
مامان یک فرشته
پاسخ
😂😂😂
نمیدونم چرا اینجوریه یک حس درونی هست خیلی هم به اتفاقات اون روز ربطی نداره.
ممنونم فاطمه عزیز از دعاهای قشنگت.هزار برابرش برگرده به تو و خانوادت.همیشه سالم و تندرست باشید
طیبه
26 خرداد 99 11:16
خب راستش منم قبلا ها اینجور بودم.شاید کمی درکت می کنم ولی من می دونستم چرا
مامان یک فرشته
پاسخ
ااا جدی؟میدونستی دلیلش رو؟ 
الهه
26 خرداد 99 13:52
سلام اجی خوبی الهی اجی تولدت مبارک اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی اجی بازم تولدت مبارک 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنونم الهه جان،تو همیشه به من لطف داری،تولد تو هم مبارک باشه
الهه
31 خرداد 99 11:45
سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی یه سر بزن بهم اجی ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام چشم الهه جان
طیبه
8 تیر 99 12:00
آره می دونستم
چون با خودم می گفتم یک سال دیگه بدون بچه سپری شد و غصه می خوردم
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر بده محدودیت زمان برای داشتن بچه،کاش حداقل برای مردها هم محدودیت وجود داشت