پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اسفند ماه

1398/12/12 11:28
324 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که هوا واقعا بهاری شده همراه با بارون بهاری اما دلهای مردم کشورمون سایه سخت بیماری روش رو گرفته و اجازه نداده تا این لحظه از اومدن بهار لذت ببرن.

امسال دیگه از اون شور و نشاط اخر سالی خبری نیست.

حیف واقعا حیف الان میشد از اون وقتها باشه که تا آخر شب توی خیابونها و بازار ها باشی و از جنب و جوش مردم لذت ببری.

خیلی خیلی دلم به حال خودمون میسوزه.مردم ما حقشون این نیست.

امیدوارم به زودی زود این روزها تموم بشن و دوباره با دلهای خوش و تنی سلامت کنار همدیگه باشیم.

دیشب تا صبح از استرس نخوابیدم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
12 اسفند 98 21:48
سلام اجی خوبی خدا به همه مون رحم کنه اجی ان شاءالله که همه پی درست میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .ان شاالله که به خوبی و خوشی تموم بشه
مرضیه
13 اسفند 98 12:46
عزیزم هر طور هست سعی کن استرس رو از خودت دور کنی،‌من که امروز از شدت استرس حسابی کم آوردم و تمام روز اذیت شدم
توکلمون باید به خدا و لطفش باشه که این روزها بگذره
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از امیدی که دادی.ان شاالله که به خوبی و خوشی و سلامتی تموم بشه
❤️Maman juni❤️Maman juni
14 اسفند 98 5:32
🌹 اين روزا همه پره استرسن
تمًوم ميشه اين روزا 🌺
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر این امید دادن به هم قشنگه😘
طیبه
15 اسفند 98 21:33
سلام 
پس شوهر من راست میگه که طیبه تو خیلی بی خیالی
البته من کلا دردری نیستم و بیرون نمیرفتم غیر اداره که حالا اونم نمیرم ولی استرس ندارم.
فقط دعا می کنم برای خواهرم و خواهرزاده ام و خواهرشوهرام و شوهرانشون که کادر بیمارستانی هستند و شهر قم بسیار اوضاع بدی داره
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام طیبه جان
 وقتی بیرون نمیری استرسی قاعدتا نباید باشه و این خیلی خوبه که آرامش داری
من هم براشون از خدا سلامتی و دل خوش میخام.از قول من بهشون بگو خسته نباشید و خدا قوت.
امیدوارم این کابوس زودتر تموم بشه