پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

جون ما

1398/12/4 12:56
367 بازدید
اشتراک گذاری

دیدین که بعضی هامیگن جون ادم ها در این کشور ارزش نداره.البته منظورشون اینه که از دیدگاه مسئولین ارزش نداره

تا اینجا درست اما آیا جون خود ما برای خودمون ارزش داره یا نه؟

با توجه به آنچه من در این سی و چند سال دیدم اصلا و ابدا.

کدوم کارگر ساختمانی تکنسین یا راننده یا هزاران شغل دیگه که رعایت کنن کلاه ایمنی بپوشن،درست رانندگی کنن و خیلی خیلی کارهای دیگه ،حداقل این بخشش که دست خودمونه.

نمیدونم برنامه خانه های رویایی رو دیدین یا نه چقدر ایمن کار میکنن کلاه دستکش عینک..... ولی ما با هیچی کار میکنیم بعد هم که اتفاق افتاد کاسه چه کنم چه کنم میگیریم دستمون.

یا رانندگی در جاده ها رو وقتی من میبینم خدا رو هزاران بار شکر میکنم که بنز و بی ام دابلیو دست تعداد اندکی هست وگرنه کسی که با پراید با سرعت ۱۳۰ ۱۴۰ از سمت راست سبقت میگیره به نظرتون با اون ماشینا چجوری رانندگی میکنه؟؟؟؟؟تعدادشون هم کم نیست

باور کنید اگر واردات ماشین آزاد بشه تعداد تلفات جاده های ما بیشتر میشه.

الان هم که این ویروس کرونا رو عده ای به شوخی گرفتن.منظور من ترس و وحشت و دلهره نیست بلکه کمی فقط کمی رعایت کنیم ممکنه خودمون سیستم ایمنی مون خوب باشه اما قطعا حداقل برای تمام اعضای خانواده خودمون ممکنه اینطور نباشه.

بیایید کمی خودمون به فکر جون خودمون باشیم.همه چیز رو به مسخرگی و سوسول بازی ربط ندیم.

باشد که رستگار شویم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الهه
4 اسفند 98 16:40
سلام اجی خوبی چی بگم اجی خدا همه مونو به راه راست هدایت کنه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام،واقعا نمیدونیم چه باید گفت چیکار باید کرد

4 اسفند 98 18:47
مطلب جالبی بود😘واقعا به نکات درستی اشاره کردین😘
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم.مواظب خودتون باشید
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 اسفند 98 22:28
😍
مامان یک فرشته
پاسخ
😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 98 6:34
خدا بهمون رحم کنه!
یک نمونه ی دیگه هم تعطیلی بخاطر خطر ویروس کروناست ک جاده ها پر شد از مسافرین جاده ی شمال!!!!😐
مامان یک فرشته
پاسخ
اخ دقیقا گفتی،میگن شاید تهران قرنطینه بشه اون وقت مردم ما پا شدن رفتن مسافرت که قشنگ توی کل ایران پخش بشه
طیبه
6 اسفند 98 21:37
باشد که رستگار شویم
کاملا به حق نوشتید
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون 🤭🤭
الهه
9 اسفند 98 14:09
سلام اجی خوبی فردا اپم وقت ازاد داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم ازت 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اومدم😘
مرضیه
13 اسفند 98 12:37
نمیدونم چرا نتونستم برای پست اخرت کامنت بذارم
این روزها خیلی مراقب خودت باش
حال دل هیچکدوممنو خوب نیست
سایه اضطراب من رو هم رها نمیکنه، امروز که دیگه رسما از شدت استرس گریه کردم...
خدا خودش کمک کنه این روزها بگذره فقط
مامان یک فرشته
پاسخ
واقعا تو که حق داری،من هم چند روزه دلم گریه میخاد
چه خوب که دیگه نباید بری سرکار.
ان شاالله تموم میشه این روزها
مادر بالفعل
17 اردیبهشت 99 21:52
ما تمام رگ و ریشه مون شمال بود دلمون لک زده بود واسه شمال نرفتیم به خاطر کرونا و توی این سی و چند سال اولین سالی بود که عید شما نبودم حرصم در میومد می دیدم تهرانی ها سرریز کردن سمت شمال
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله که به زودی با خیالی راحت بری و چند وقت هم بمونی مخصوصا اینکه تعطیل هستی