پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خیالبافی

1398/8/16 19:04
336 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش اتاق خوابمون سرد بود با همسر رفتیم زیر پتو و شروع کردم به خیالبافی.گفتم فکر کن الان توی یک کلبه هستیم وسط جنگل و از شدت سرما رفتیم زیر کرسی.حتی به همسر میگفتم برای ناهار فردا ماهی کبابی روی ذغال درست کنیم و کلی حس و حال خوب پیدا کردیم.خلاصه که همسر کلی به این کارهای من خندید.فردا شب اما رادیات اتاق روشن بود و دیگه خبری از سرما نبود به همسر میگم اخه برای چی اتاق رو گرم کردی الان دیگه نمیشه رفت تو کلبه....

۱_امتحان کنید خیالبافی ها خیلی برای ادم خوبن به همون اندازه واقعیت ها.

۲_ممکن مردان مسخره کنن ولی شما ادامه بدید

ارزو دارم چند روز توی بهار و چند روزی هم پاییز برم توز یک کلبه توی دل جنگل.اخ عجیب میچسبه

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
16 آبان 98 19:07
سلام اجی چه خیالبافی قشنگی اجی ان شاءالله همیشه به خیال بافی بگذره براتون اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اره خیلی قشنگ بود.ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 آبان 98 20:08
چ قشنگ
رویاهاتو حفظ کن
این روحیه ی خوبتو حفظ کن عزیزم😚😚
مامان یک فرشته
پاسخ
روحیه که خیلی بالا و پایین داره.اما مجبوریم حداقل برای پایین نیومدنش تلاش کنیم
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 آبان 98 2:48
منم از این خیالبافیا زیاد میکنم😅😅😅
مامان یک فرشته
پاسخ
ادامه بده خیلی خوبه