پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پرواز یک فرشته

گذر ایام

1398/8/10 12:58
342 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی کاری این طوری میگذرن که ۷ صبح از خواب بیدار میشم یکم جمع و جور و صبحانه یک ربع به هشت از خونه میام بیرون .

تا ۵ که سرکارم و تا برسم خونه حدودای ۶ میشه.یکم استراحت چند دقیقه ای و بعد درست کردن شام و ناهار فردا و ساعت ده و نیم یازده هم که دیگه رسما بیهوش میشیم.همسر هم گاهی روزها خونه کار میکنه بعضی روزها هم میره شرکت.از دیروز هم نمایشگاه هست که باعث شده امروز هم که جمعه هست بره.

خداروشکر خوبه .راضیم وقتی توی خونه بودم اصلا وقت آزاد نداشتم و مدام در حال کار تراشیدن برای خودم بودم اما الان یاد گرفتم زمانم رو مدیریت کنم و کمتر کارای بیهوده انجام بدم

یک موضوعی خیلی رو اعصابمه باید بیام یک پست براش بنویسم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه
10 آبان 98 13:44
سلام اجی خوبی خداروشکر که راضی هستی اجی ان شاءالله که اون مشکل هر چی که هست حل میشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنوک الهه .اره خداروشکر
اسما
13 آبان 98 0:46
موفق باشی عزیزم
خیلی خوبه که سر کار میری چون هم زندگی نظم پیدا میکنه و هم و سرت مشغول میشه کاش خیلی وقت پیش سر کار رفتن رو شروع میکردی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون اره واقعا کاش زودت  رفته بودم