پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تنبیه

1397/11/21 10:30
851 بازدید
اشتراک گذاری

این دو سه روز تعطیلی یک روز که خونه برادرشوهر دعوت بودیم ساعت 11 رفتیم و تا 7 بعدازظهر اونجا بودیم پانتومیم بازی کردیم کلی خندیدیم و خوش گذشت .دیروز هم هوا اینجا خیلی خوب شده بود و بعدازظهر تصمیم گرفتیم بریم پارک یکم تنیس بازی کنیم.یکم بازی کردیم و یکم هم دور پارک قدم زدیم موقع برگشت یک دکتر روانشناسی رو دیدیم که هم از کلاس هایی که از طرف اداره برای همسر گذاشته بودن رو درس میداد و همسر رو میشناخت هم بعد از اینکه از طرف همسر تعریفش رو شنیدم من کلاس هاش رو توی فرهنگسرا میرفتم و از اونجایی که حافظه بسیار قوی ای داره ما رو شناخت.بعد از احوالپرسی اولین کلمه ای که از من پرسید این بود:بهت میگه دوست داره؟

منم رو راست گفتم نه مگه اینکه من بگم ایشون هم ادامه اش  میگه .بهش گفت برا چی نمیگی من هر روز به خانومم میگم و دوباره پرسید برات گل میخره.منم گفتم خیر اخرین گلش روز خواستگاری بود.که البته اشتباه گفتم چون ما به خاطر فامیلی و راه دور خواستگاری به معنای واقعی و رسمی نداشتیم و در واقع اقای همسر اون موقع هم گل نخریدن فقط روز زن همون سال برام گرفت که خیلی باارزش بود برام

خلاصه که اقای دکتر کلی همسر رو مواخذه کردن و ازش خواست حتما  اینکارها رو بکنه

یکمی همسر بهش برخورد اما من بهش گفتم من نمیتونستم دروغ بگم.

البته اخرش گفتم که اینکار ها رو نمیکنه اما مهربونه

راستش بعدش که فکر کردم با خودم میگم ممکنه این کارها رو نکنه که البته اگه میکرد کولاک بود مخصوصا برای ما خانمهای تشنه محبت و کلام عاشقانه اما کارای دیگه ای میکنه که شاید بشه گفت همون معنی رو میده اینکه هر روز از اداره زنگ میزنه و احوالپرسی میکنه..طوری که چند روزی که داداشم اینجا بود میگفت من نمیدونم از ساعت 7 که همسر میره تا 9 که زنگ میزنه چه اتفاقی میتونه بیافتاده.اینکه وقتی مسافرت میرم روزی 4-5 دفعه زنگ میزنه یا چیزای دیگه...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
21 بهمن 97 13:58
سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم همچنین شما هم در کنار خانواده
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 بهمن 97 11:05
آفرین دختر خوب😀😘
محبت کلامی خوبه اما درجه ی بالاتر محبت همین محبت رفتاری و عملیه ک خدارو شکر همسرتون انجام میده
قدر مهربونیشو بدون 😘
مامان یک فرشته
پاسخ
ولی گوش ادم ها هم نیازهایی داره.باید برای رفع اونا هم تلاش بشه
ممنون عزیزم
باران
25 بهمن 97 16:27
اینکه زود به زود زنگ میزنه واحوال میپرسه از یه دسته گل خیلی خیلی بهتره 
مامان یک فرشته
پاسخ
ارخ خیلی خوبه ولی هر دوتاش لازمه..