پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1396/12/16 14:27
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

قبول دارید روزگار اصلا قشنگ نیست این که زندگی زیباست و این چرت و پرت ها هم فقط حرفه .چرا لحظات قشنگ هم داره زندگی اما همون لحظه هست و ماندگاری غم اونقدر زیاده که ادم هر چقدر تلاش میکنه نمیونه ازش دور بشه...نمیدونم فلسفه خدا از افرینش این جهان چی بوده.هر طرف نگاه میکنه زندگی هر کسی رو میبینی بالاخره چیزی داره که باعث بشه حال خوبی نداشته باشه..یک جا درد یک جا مریضی یک جا خیانت یک جا طلاق و..................

#خیلی سعی میکنم توی این هوای بهاری غمگین نباشم اما گاهی نمیشود که نمیشود....

#شاید هفته دیگه برم پیش خانواده برای فرار از این حال و هوا

#دوشنبه تولد پدرم بود بچه ها سنگ تموم براش گذاشته بودن و کیک و مهمونی و یک گوشی موبایل.میگفتن وقتی باز میکرده فکر نمیکرده موبایل باشه ولی وقتی دیده خیلی خوشحال شده و گفته این زیاد بود اینقدر خودتون رو اذیت نمیکردید..بابام گوشیش مشکل داشت و رمش پایین بود ولی به علت ساختمون سازی به خرید گوشی فکر نمیکرده و اینجوری کلی سورپرایز شده.خواهرها با عکس بهم حال و هواش رو گزارش میکردن از اون حجم خوشحالی گریه کردم..قبلش هم وقتی بهش زنگ زدم و تولدش رو تبریک گفتم..گفت ببخش بابا که همش تو زنگ میزنی و من نمیرسم بهت زنگ بزنم تا اخرش با بغض باهاش حرف زدم.

خلاصه که منتظر تلنگرم

#امروز قراره بریم یک جنگی که اقای ریوندی گذاشته اما اصلا حس و حالش نیست شاید  وسطش بلند شدم نمیدونم.

#و اینکه خونه تکونیم هم تموم شده خدا رو شکر امسال خیلی اذیت نشدم کابینت ها و سرامیک ها و کاشی ها رو با پودر لباس شویی و جوش شیرین شستم عالی بود حتما امتحان کنید

#فقط سخت ترین قسمتش تمیز کردن اتاق دخترک بود با کلی خاطره هایی که زنده میشدن گاهی خنده بر لبم میاورد و گاهی....

چشم من بیا منو یاری بکن/گونه هام خشکیده شد کاری بکن

غیر گریه مگه کاری میشه کرد/کاری از ما نمیاد زاری بکن

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد/تا قیامت دل من گریه میخاد

#هم من هم همسر خریدامون رو کردیم.البته من تنهایی رفتم برای خودم خریدم کلی چیزای قشنگ هم خریدم .امسال خداروشکر اوضاع بازارها خوب به نظر میرسید.

#همسر دوچرخه خریده و روزها با دوچرخه میره سرکار.هم خوبه هم اینکه خطرناکه مخصوصا که باید از کمربندی رد بشه کاش کشور ما این فرهنگ رو ترویج بده و براش زیرساخت های لازم رو بزاره که با این کار نصف مشکلات مملکت حل میشه و خوبی دیگش اینه که  من هر روز ماشین دارم.اما کو حوصله بیرون رفتن تنهایی..در عرض این یک هفته فقط یک روز رفتم

الهی که توی این روزهای پراز جنب و جوش اومدن بهار دلای هممون بهاری بهاری باشه..واسه هم دعا کنیم

بعدا نوشت:رفتیم جنگ به معنای واقعی کلمه شاد و خنده دار بود عالی بود اصلا...فقط دعا میکردی زود تموم نشه.یکی دو ساعتی به غصه هات فکر نمیکنی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مرضيه
16 اسفند 96 16:27
خسته نباشيد عزيزم با اين بدوبدوهاي دم عيد، منم هميشه دوست دارم روزهاي نزديك به بهار پر از شور و شوق و هيجان باشم اما چندساليه كه نميشه.... تولد بابا هم مبارك باشه ايشالا سايش بالاي سرت باشه هميشه دوچرخه هم فكر خيلي خوبيه، يه ورزشي هم هست، اما خواهشا بگو خيلي مراقب باشه... اميدوارم جنگ بهتون حسابي خوش بگذره عزيزم دعاي آخرت هم خيلي زيبا بود، شاد باشي
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه عزیز.اره همیشه این هیاهو و جنب و جوش ها ادم رو به وجد میاره و انگار روزها هم سرعت میگیرن. اره دوچرخه خیلی خوبه ولی همین خطراتش ادم رو میترسونه..حتما  و بازم ممنون ان شالله تو هم همیشه شاد باشی در کنار همسرت
باران
16 اسفند 96 18:40
عزیزم خیلی قشنگ میتونم درک کنم چی میگی وچی  تو دلت میگذره منم اینجوریم اما با خودم همیشه میگم این نیز بگذرد ... یه روز عروسی,به در خونه ما هم میرسه توکلت به خدا باشه  خریدهات هم مبارک   
مامان یک فرشته
پاسخ
اره شاید برسه ولی شاید اون موقع خیلی دیر شده باشه دیگه..الان برای خودت 5 سال گذشته و برای من سه سال نمیدونم یعنی هنوز موقع ارامشمون نرسیده؟؟؟؟ ممنون عزیزم
داغ دار
16 اسفند 96 19:20
برای منم دردناک ترین قسمت ماجرا تمیز کردن اتاق پسر هاست
الهه
17 اسفند 96 11:18
سلام اجی خوبی چی بگم هیچی خدا بی حکمت نیست یه روزی همه مون میریم پیشش اجی ولی بهشتی هستیم یا جهنمی اینو خودش میدونه اجی خدا پدرتو برات نگهداره اجی ‌کار خوبی میکنی بهش زنگ میزنی خداروشکر که خونه تکونی تموم شده و خریدهاتو انجام دادی خسته نباشی اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان.تو خوبی؟ ممنون اره همین طوره؟شما خونه تکونیتون تموم شده؟
باران
20 اسفند 96 15:02
سلام  ​​​​​کانال  رو من از حالت عمومی در اوردم  فقط باید از طریق لینک وارد بشید یا خودم ادتون کنم هر کاری میکنم نمیتونم اینجا برات لینکشو بزارم  شمارتو برام بزار تا خودم ادت کنم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .ممنون.وقت نکردم بیام وبلاگت.حتما برات میزارم
خاله ریزه
21 اسفند 96 9:54
عزیزم غم و شادی تو این دنیا کنار همن. اما به قول خودت موندگاری غم و غصه ها خیلی بیشتره. خدا بهت صبر بده . شاید بدترین غم عالم باشه مرگ فرزند اما خب چاره چیه عزیزمغمگینغمگین برات بهترینها رو از خدای بزرگ آرزو دارم . امیدوارم سال 97 سال برآورده شدن آرزوهات باشهمحبتمحبتمحبت
مامان یک فرشته
پاسخ
بله فقط باید صبر کرد اما بعضی موقع ها واقعا از توانم خارجه ان شاالله برای هممون سال رسیدن به ارز.هامون باشهمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت
الهه
23 اسفند 96 8:18
سلام اجی خوبی ۲۴ اسفند و ۲۵ اسفند اپم اجی وقت داشتی بهم سر بزن‌ ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام در اولین فرصت میام.ببخشید این چند وقت نتونستم