پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

بدون عنوان

1396/9/25 11:24
268 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای هست که برگشتم طبق معمول مشغول تمیز کردن و سروسامون دادن وسایل بودم که زلزله ای مهیب 6.2 ریشتری در اطراف کرمان اومد و از اونجا که ما طبقه 5 هستیم تکون هاش وحشتناک بود و یکسری وسایلمون ریخت این بود که جمع کردیم و رفتیم خونه مادرشوهر که طبقه همکف هست تا هم پس لرزه های بعدی رو کمتر بفهمیم هم اینکه راه فراری داشته باشیم

البته مادرشوهر بدون خداحافظی وقتی که من پیش خانواده بودم رفته بود کربلا

خواهر شوهر بود همرا با جاری که اون ها هم از ترس زلزله اومده بودن.خلاصه که چند روزی بودیم خوش گذشت کلی از دست مسخره بازی های برادرشوهر خندیدیم.نصف شب ماشینش رو روشن کرده بود و رفته بود داخلش و میگفت اگر زلزله اومد سریع بیاین تو ماشین.بعد از چند دقیقه هم خسته شد و برگشت.

دیروز هم مادر شوهر از کربلا اومد و ما ظهر و شب اونجا بودیم خیلی سنگین و رنگین.

بالا و پایین های زیادی تو زندگی داشتیم این چند مدت.خداروشکر فعلا عادی ست اما خیلی حرف دارم که باید به همسر بزنم در وقت مناسبش.

5 شنبه گذشته هم یک تجربه بی نظیر داشتیم یک مهمان استرالیایی داشتیم و بردیم کلی گردوندیمش .شام پیتزا خوردیم و کلی  باهاش صحبت کردیم کلاس زبانی بود برای خودش

یک چیزی که براش عجیب بود صندوق صدقات بود که میگفت این چیه که همه جا هست.

با اینکه 70 سالش بود اما واقعا کودک درونش زنده بود و همه جا احساسش رو نشون میداد و واقعا میشد امید به زندگی رو در وجودشون دید..درست مثل ایرانیها...خخخخخ

خلاصه که کلی ازمون تشکر کرد و برگشت

در پناه حق دوستان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

داغ دار
25 آذر 96 16:32
ما هم چند روزی اذیت شدیم
مامان یک فرشته
پاسخ
ااا مگه شما هم کرمان زندگی میکنید؟ راستی چه خبرا؟
اسما
25 آذر 96 20:34
وای عزیزم این زلزله چرا دست از سر کرمان بر نمیداره . مادرشوهر است دیگر..... کادو چی آورده براتون؟ هفتادساله های استرالیا از ۴۰ساله های اینجا شاداب ترن .کلا خارجی ها سرحال ترن.... حرفهات رو وقت مناسب بگو ....
مامان یک فرشته
پاسخ
نمیدونم والا.کم وبیش عادت کردیم بله..... یک ظرف شیرینی خوری و یک جفت رو متکا دارم سعی میکنم.
خاله ریزه
26 آذر 96 15:39
عه خدا رو شکر که بخیر گذشت زلزله. من تازه فهمیدم که ساکن کرمان هستی. انشاالله که زندگیت پر باشه از خوشیهای مداوم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره عزیزم ساکن کرمانم...ممنون همچنین برای شما مهربونمحبتمحبت
الهه
26 آذر 96 17:04
سلام اجی خوبی خداروشکر که سلامتی و به خیر گذشته اجی زیارت مادر همسرت هم قبول باشه اجی خداروشکر که بهت خوش گذشته ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون عزیزممحبت
نگین
27 آذر 96 9:01
سلااااام جآنآ خوب هستیییی؟! من برگشته گشتم ب یادت بودم عزیزممم اه زلزله قرباان حکمت خدا تازه طبق پیش بینی ها تا چند سال ادامه داره این زلزله چون گسل ها فعال شدن وااا چی مادرشوهر بدون خداحافظی رفته بود کربلااا عجبببب خیلییی عجیبهههههه ))) دلت آروم عزیز دلممم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام زائر کربلا...زیارت ها قبول همیشه به زیارت و سیاحت ممنون که به یادم بودی مرررررسی بله دوستان ندیده و نشناخته وبلاگی خداحافظی میکنن اما نزدیکان.................... لینکت کردم
باران
27 آذر 96 23:18
این زلزله ها هم که کرمان وکرمانشاه رو گرفته وولمون نمیکنه ما هم همش در حال لرزشیم راستی نمیدونستم کرمان هستی من کرمان رو خیلی دوست دارم همیشه دوست داشتم بیام ولی هیچ وقت فرصت نشده
مامان یک فرشته
پاسخ
اره کرمان زندگی میکنم البته  خودم اهل شهر دیگه ای هستم.همسر کرمانی هست حتما بیا شهر قشنگیه مخصوصا برای عید واقعا قشنگ میشه و هوا هم واقعا بهاریه اگر اومدی حتما بهم خبر بده
الهه
29 آذر 96 11:21
سلام اجی خوبی جمعه اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام .باشه حتما ببخشید ما کم بهت سر میزنیم بزار پای گرفتاریهایی که داریم 
الهه
30 آذر 96 11:00
سلام اجی خوبی این حرفا چیه اجی من ازت توقعی ندارم اجی و درکت میکنم اجی من دلیل اینکه خبر میدم اینکه نمیخوام وقتی دوستام بهم سر زدن ازم ناراحت بشن اجی به دلیل اینکه بهشون خبر ندادم
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون که درک  میکنیمحبتمحبت
نگین
3 دی 96 17:07
سلام عزیزم ممنونم بابت حضورت و لینک کردنت تو هم لینک شدی) خواهش می کنم ممنونم عزیزممم چی بگم )
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام نگین جان.وظیفه بودمحبت