پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است

1396/8/16 15:04
495 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر از همیشه میخندم و بیشتر از همیشه گریه میکنم دقیقا بعد از خندهام

خودم هم نمیدونم چم شده

انقدر افکار ذهنم زیاده که باز بیخوابی اومده سراغم خیلی وقت بود ازش خبری نبود

افکار فقط به خودم مربوط نمیشه.بعضی مسایلی شنیدم درباره زندگی اشنایان نزدیک که دیوانه کننده هست

خدایا کمی آرامش

به همه دوستان و در پایان به من

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

داغ دار
16 آبان 96 15:58
من که دلم بیشتر پره تو الان فقط فکر کن به کوچولویی که شاید بیاد به دست و پاهای کوچولوش اینجوری شاد باش
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله جاشون برات به زودی پر بشه...خدا بهت ارامش بده
الهه
17 آبان 96 7:33
سلام اجی خوبی ان شاءالله همه چی درست میشه اجی خدا بزرگه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان.ان شاالله
باران
19 آبان 96 11:35
عزیزم خدا بهت همون ارامش رو که میخوای بده منم این روزا همش اشکم دم مشکمه نمیدونم حکمت بعضی کارای خدا چیه
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله به همه بده که این روزها هممون نیازمندشیم به شدت
الهه
21 آبان 96 8:48
سلام اجی خوبی ۲۳ اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.باشه حتما
خاله ریزه
21 آبان 96 9:13
عزیزم برات روزهای خوب و پر از آرزوهای قشنگ آرزو میکنم. امیدوارم بزودی صدای خنده های وروجکهای ناز و تپل و سالم تو خونتون بپیچه.
مامان یک فرشته
پاسخ
مرررررررسی دوست مهربونم..بیا بغلمبغلمحبتمحبت
نگین
26 آبان 96 17:38
سلام عزیزم.واقعااا خیلیییی سخته خواهر منم وقتی 2 سالش بود رفت .... مطمینا الان جاشون خوبه میدونی چیه خواهر جان خدا هم تو قرآن گفته من انسان ها رو آفریدم تا ‌اونا رو آزمایش کنم ک ببینم کدوم یکیشون بهتر عمل می کنن این آزمایش با اون چیزایی ک ما فکر می کنبم متفاوته آزمایش های الهی زمینه تکامل و تربیت ما آدما رو فراهم می کنه خدا از راه های مختلف ب اندازه توانمون ما رو امتحان می کنه ی داستان دیگ ای هم هست و همیشه منو آروم می کنه داستان لونه گنجشک و خداست ک میگ :یه روزی یه گنجشک میره پیش خدا و گله و زاری که تو چرا خونه منو خراب کردی من کجای دنیاتو گرفته بودم و از این حرفاخدا هیچی بهش نمیگه تا حرفشتموم بشه بعد خدا به گنجشک میگه میدونی چرا خونتو خراب کردم؟ چون مار تو راه لونت بود. به باد گفتم بیاد لونتو خراب کنه ک از مار در امان باشی. و تو ندونسته چه ناسزاهایی که بمن نگفتی بعد من خیلی وقتا این داستانو یاد خودم میارم میگم ما ادما نمیدونیم چی بچیه درسته بعضی وقتا واقعا شرایط برامون سخته ولی باید درنظربگیریم همیشع بد تر از بد هم هست عزیزم از خدا می خوام بهت صبر و آرامش بده ان شاءالله ب زودیه زود خدا با دادن ی فرشته ب شما سوپرایزمون کنه الهی فکرت آروم و دلت خوش باشه عاقبت ب خیر ب حق حضرت فاطمه الزهرا(س)
مامان یک فرشته
پاسخ
روح خواهرت شاد که مطمئنا شاده بله درسته اونها رفتن و جاشون خوبه و این ماییم که باید غصه بخوریم بعضی حرفها و داستانها چند ساعتی یا حداقل چند روزی میتونه شارژمون کنه.گاهی به معنای واقعی ادم ها کم میارن ممنون عزیزم که به ما سرزدیمحبت
مامان فاطمه
26 آبان 96 18:40
سلام رمزتون چیه؟ من اصلا منظورتون رو نفهمیدم رنج نامه هاست؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.نه
باران
26 آبان 96 21:27
من رمز رو یادم رفته
مامان یک فرشته
پاسخ
دوباره برات میزارم
خورشيد
27 آبان 96 0:38
من رمز ندارم عزيزم
مامان یک فرشته
پاسخ
میفرستم برات
پارسا
27 آبان 96 11:18
کاش بقیه مردم هم مثل شما فکر می کردن
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون ولی از چه نظر .متوجه نشدم
marzi
27 آبان 96 12:24
شدی مثل من. بیشتر از اینکه بابت خودم اذیت بشم بخاطر مشکلات بقیه ناراحت میشم و ناراحتی من هم که عواقبش زیاده
مامان یک فرشته
پاسخ
این اخلاق زنها اصلا خوب نیست . نمیدونم چرا خدا همه سختیها و درد و رنج و اخلاق های شکنجه اور رو داده به ما خانمها
نگین
28 آبان 96 10:43
سلاااام ب روی مااهت سلام ب چشمون سیاهت خوبی عزیزمم؟؟؟ میدونی چیه مرگ عزیز چیزی نیست ک فراموش بشه تو شادی ها و مراسمای بزرگ و دورهمی ها آدم بیشتر ناراحت میشه و غصش می گیره من همیشه میگم هر میوه ای طعم خودش رو داره با این ک الان ی خواهر دیگ دارم ولی بازم ناراحت میشم تو طرز برخورد آدما دیدم ک میگن یکی دیگ هست دیگ عزیز لباس یا وسیله نیست ک بگی یکی دیگ هست عزیز عزیزه همونطور ک هر میوه ای طعم خاص خودش رو داره هر شخصی برای آدم تو زندگی هم جایگاه خاصی داره همه اینا رو میدونم و اینم میدونم بعضی داستانا برای چند ساعت می تونن حالمونو خوب کنن اما اون چیزی ک مهمه اینه ک ما نباید از حکمت خدا غافل بشیم. چقدر حرف زدم عاقبت ب خیر ب حق حضرت فاطمه الزهرا(س)
مامان یک فرشته
پاسخ
سلاممحبت ممنون از همدردیت.ان شاالله که بتونم درک کنم
خاله ریزه
30 آبان 96 15:01
عزیزم من رمز پستها رو حفظ کرده بودم ولی حالا هر چی میزنم وارد نمیشه. میشه برام دوباره رمز بذاری؟
مامان یک فرشته
پاسخ
حتما چرا که نه...محبتمحبت
نگین
1 آذر 96 0:57
عزیز جاااانم منتظرم از حال خوبت بنویسی ان شاءالله
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی مهربون..امیدوارم که همیشه حال دلت خوب خوب باشه