پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

تولد

1396/3/25 11:14
356 بازدید
اشتراک گذاری

فردا سی و سومین سالروز تولدم هست.بعد از گذر از سی سالگی ادم خیلی با تولدش خوشحال نمیشه مخصوصا اینکه موضوع بچه هم ربط مستقیم به سن و سال داره...اما به قول رامبد جوان این تنها سی و سومین سالگرد تولدم هست و دیگه تکرار نمیشه

**از یک هفته پیش همسر رو با وجود دغدغه زیاد مجبور کردم بریم دنبال خرید یخچال و ایشون هم عنوان کردن یخچال میگیریم به عنوان کادو تولد و من هم قبول کردم.چون خیلی از زحمتهام رو کم میکنه و برامون خیلی واجبه

**سرگیجه همسر همچنان پابرجاست و این ماه در حدود یک تا یک ونیم میلیون خرج  دکتر و عکس و ازمایش کردیم و تمام دکترها گفتن مشکلی نیست پس این سرگیجه علتش چیست رو نمیدونیم.البته با کمی سرچ شک کردیم که ممکنه عفونت سینوس باشه چون همسر خان خیلی سرما میخوره و حالا داره انتی بیوتیک میخوره خداکنه مشکلش حل بشه.خسته شدم از بس راهی دکتر شدیم

**روزهایی که دکتر میریم شب موقع خواب بدنم یک دفعه میلرزه و چند باری از بلندی میوفتم توی خواب.

راستی ابروهام رو هم هاشور زدم کاری که خیلی وقت بود میخاستم انجام بدم ولی میترسیدم الان سه -چهار روز گذشته فعلا که خیلی راضیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سیمرغ
25 خرداد 96 12:33
سلام خانمی تولدت مبارک عزیزم منم 6 تیر تولدم هست و وارد 30 میشم یه کمی سخته ولی چه کار میشه کرد انشالا تولد سال دیگت با نی نی تو بغلت همراه بشه من که این شبا برا همتون دعا میکنم آگه تونستی به وبم یه سرس بزن
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون سیمرغ جان...چه عجب از این ورا خانوم خارجی.....تولدت پیشاپیش خیلی خیلی مبارک...ممنون که به یادمون هستی
الهه
25 خرداد 96 19:10
سلام اجی خوبی تولدت پیشاپیش مبارک ان شاءالله همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت باشی اجی و نی نی دار بشی اجی ان شاءالله همسرت هم خوب میشه اجی ممنونم بابت تبریکت اجی یخچالت هم مبارک باشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه جان...ممنون
باران
26 خرداد 96 1:26
تولدت مبارک خانمی تقریبا هم سن هستیم یخچال نو هم مبارک راستی سر گیجه همسرت ممکنه به حلزونی گوشش هم ربط داشته باشه یه نوار گوش بگیرید حتما واسترس هم تاثیر داره منم میخوام برم هاشور بزنم ولی نمیدونم چرا دو دلم
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی باران عزیز...ممنون نه دکتر گوش هم رفتیم نوار هم گرفت مشکلی نداشت... حتما برو منم خیلی دودلم بودم میترسیدم زیاد تغییر کنم اما اصلا اینطور نبود
الهه
27 خرداد 96 12:54
سلام اجی خوبی ۲۹ و ۱ و ۳ و ۶ اپم اجی تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.حتما
مادر بالفعل
28 خرداد 96 11:51
ابروی جدید مبارکه... تولدت مبارکه یخچال جدید مبارکه منم دیگه تولدام استرس میگیرم میگم شمع نخرید!باورم نمیشه دارم پیر میشم!
مامان یک فرشته
پاسخ
مممنو مرسییییی متشکرم اره چقدر بده پیری
marzi
28 خرداد 96 20:16
تولدت مبااااااارک صد و بیست سالگیتو جشن بگیری در سلامتی کامل با کلی بچه و نوه و نتیجه و ندیده و ... ان شالله مشکل همسرت هم زود برطرف بشه. خیلی بده مرد خونه مریض باشه.
مامان یک فرشته
پاسخ
مچکرم....وای نگو چقدر هیجان انگیز میشه ان شاالله از اون بدتر اینه که تشخیص نمیدن از چیه
خاله ریزه
29 خرداد 96 12:44
دوست خوبم تولدت مبارک. با آرزوی بهترینها و طلائی ترینها برای شما. امیدوارم که سراسر باشه از خوشی برات. ببخشید که من دیر متوجه شدم
مامان یک فرشته
پاسخ
سلامممممممممممم خاله عزیز..مرسی مهربون شما هر وقت بگی دیر نیست
خاله ریزه
3 تیر 96 15:24
راستی هاشور ابروهاتم مبارک. صد در صد خوشگلتر شدی
مامان یک فرشته
پاسخ
مچکرمچشمای شما خوشگل میبینه