پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

صبر

1396/3/29 10:00
690 بازدید
اشتراک گذاری

من ادم صبوری هستم ممکنه از درون داغون بشم اما بروز نمیدم و خیلی از دوستان و اشنایان معتقدند من خیلی صبورم در خیلی از موارد....اما گاهی وقتها میبینم این صبوری به ضررم تموم میشه و اگر اینقدر صبور نبودم شاید الان خیلی چیزها داشتم یا کلا زندگیم طور دیگه ای بود نمیدونم..........

یک نمونه سادش همون مورد دکتر رفتن و پیگیری کارهامون هست که اگر صبور نبودم شاید تا الان انجام گرفته بود

گاهی وقتها به شدت از خودم عصبانی میشم

**بعد از چهار روز اشپزخونه بهم ریخته من مرتب شد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله ریزه
29 خرداد 96 12:46
اتفاقا من برعکس شما اصلا صبوری بلد نیستم ولی صبوری یه خصلت خیلی خوبه به داشتنش افتخار کن
مامان یک فرشته
پاسخ
نه همیشه وزیاد از حدش خوب نیست.کلا تمام خصلتهای خوب زیادیش خوب نیست
دختر خوب
30 خرداد 96 11:49
سلام عزیزم...این روزها بچه ام مریضه و من همش یاد تو میفتم...امیدوارم خدا اجر صبرتو بده و یه گل دختر ناز و سالم بهت بده که هیچ وقت هیچ وقتتت مگر برای زایمان کردن روی تخت بیمارستان نخوابه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامان مهربون....خدا بد نده چیشه ؟الهی که زود زود خوب بشه ترنم خانم ممنون از مهربونیت و دعاهای قشنگت.الهی که شما هم هیچ وقت هیچ وقت درد دختر کوچولوت رو نبینی
الهه
30 خرداد 96 22:14
سلام اجی خوبی اتفاقا من هم خیلی صبورم اجی نثل خودت خیلی دوست دارم صبور بودن رو اجی هنوزم واسه دکتر دیر نشده خودت بخوای میتونی قبل از اینکه تابستون تموم بشه کارهای دکترو انجام بدی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جون...نکنه این خصلت 26 خردادیهاست!!! کاش همین قدر آسون بود که میگی
باران
31 خرداد 96 13:42
صبر اوج احترام به حکمت خداست راستی چرا دیگه رنج نامه هات رو نمینویسی میدونم سخته ولی بنویس تا تخلیه بشی
مامان یک فرشته
پاسخ
به قسمت های خیلی سختش رسیدم جاهایی که همش خودم رو سرزنش میکنم به همین خاطر دست و دلم به نوشتن نمیره.....ولی مینویسم دو سه روز اینده ان شاالله...باید بنویسم
الهه
31 خرداد 96 16:45
سلام اجی خوبی اسونه اجی باورش داشته باشی و بار به خدا و لزش کمک بگیر و برو دنبال کارهای دکتر اجی به اسون بودنش نگاه کن اجی سخته اما بهش اسون نگاه کن تا زود تموم‌ بشه اجی میدونم خودت هم میخوای اینو‌اجی پس شروع کن اجی با همسرت حرف بزن و شروع کن اجی هنوزم دیر نشده خدا هن واسه اش کاری نداره یهو دیدی کارهای دکتر رو کردی نی نی هم قدم رنجه کرد اومد اجی تو لیاقتت خیلی بالاتر از ایناست اجی مادر شدن حقته و پدر شدن حق همسرت فقط استرس نداشته باش اجی نه خودت نه همسرت
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون از این همه امید ان شاالله که بشه
اسما
1 تیر 96 0:04
عزیرم همیشه برام جای سوال بوده که چرا دنبال کارای درمان برای بچه دار شدن نمیری؟اخه همین الان هم اقدام کنی یک سال طول میکشه جواب بگیری و درمان بشین تو این مسیله اصلا صبور نباش عجله کن .اما صبر جلوی بعضی اخلاقای اقایون خوبه باعث میشه ادم زیاد حرص نخوره . برات از خدا یه پسر و یه دختر دوقلو میخوام اخه اونوقت سرت از بس شلوغ میشه که مشکلات و عذابایی که دیدی یادت نمیاد
مامان یک فرشته
پاسخ
اسما جان همسر من در این مورد خیلی خیلی عقلانی تصمیم گرفته .میگه نداشتنش راحت تره از اون همه استرس داشتن تازه در اخر اگر سالم باشه و به هیچ وجه احساسش غلبه نمیکنه در صورتی که خیلی احساساتیه ممنون.یعنی اون روزا برای منم میاد؟
خورشید
2 تیر 96 16:48
خدای من کاش با وبلاگت آشنا نشده بودم خیلی دلم سوخت خیلی امیدوارم پروردگار بهت صبر عظیم بده عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
متاسفم عزیزم....ممنون
خورشید
3 تیر 96 16:02
سلام عزیزم کلا دیگه میخوای رمزی بنویسی؟
مامان یک فرشته
پاسخ
نه خورشید عزیز.رمزی ها رنج نامه هایی هستن شرح حال دخترم از تولد تا بهشت...رمزی مینویسم چون حاوی مطالب ناراحت کننده ای هستن
يه دوست خاموش
4 تیر 96 16:21
عزيزم ميتونم منم رمز رنج نامه هاتو داشته باشم؟
مامان یک فرشته
پاسخ
اخه عزیزم هیچ ادرسی نزاشتی من چطوری برات رمز رو بزارم؟
خورشید
8 تیر 96 14:22
ممکن به من رمز بدی البته اگه صلاح میدونی
مامان یک فرشته
پاسخ
حتما..میام برات میزارم ولی هر جا فکر کردی براتون سخته دیگه ادامه ندین خوندش رو
خورشید
10 تیر 96 11:49
عشقم یه دنیا ازت پوزش میخوام کاملا منظورم را اشتباه برداشت کردی معذرت میخوام اولین بار که خوندم ت دلم داشت آتیش میگیره فت دلم میخواست بغلت کنم گریه کنم بگم بمیرم برا فرشته ای که دیگه پیشت نیست باورت میشه روزی نیست که یادت نکنم
مامان یک فرشته
پاسخ
عزیزم من اصلا ناراحت نشدم فقط عذاب وجدان بابت اضافه کردن غمی به دل مهربونت...کاش ...خیلی به بغلت احتیا ج دارم.....مممنون از مهربونیت...الهی که خدا به یادت باشه...مرسی عزیزم