پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اخر هفته ایی که گذشت

1396/2/5 12:33
392 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره رفتم عروسی البته اجباری رفتم اصلا آمادگیش رو نداشتم به اصرار همسر رفتم.کلی کارای نکرده داشتم و همین طور امتحان زبان

اما رفتم عروسی خوب بود همه بودن خوش گذشت اما وقتی تنها میری و همه احوال شوهرت رو می پرسن که چرا نیومده بیشتر غصه ات میگیره تا اینکه شاد باشی.

اونجا که بودم از همسری خواستم که به موسسه زبان بره و اعلام کنه که من نمی تونم امتحان بدم.اما همین کار کوچیک رو هم جناب همسر خان انجام نداد و مجبور شدم برگشتن کلی التماس کنم تا از من دوباره امتحان بگیرن و این به شدت اعصابم رو بهم ریخته که چرا واقعا چرا کوچکترین کاری و قدمی برای ما برداشتن براشون اینقدر سخته.منی که هزار جا براش رفتم و هزار کار براش انجام دادم.از ثبت نام فوق لیسانس بگیر تا امضا قرارداد های دانشگاه و گرفتن برگه های امتحانی و هزاران کار دیگه

نمیدونم چرا شادی هامون هم مثل ادمیزاد نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ایلین
5 اردیبهشت 96 14:05
عزیزم خودتو ناراحت نکن مردا همشون عینه همن
مامان یک فرشته
پاسخ
تا کی باید با این جمله خودمون رو اروم کنیم یعنی نمیشه همشون با هم اینجوری نباشن
الهه
5 اردیبهشت 96 16:23
سلام اجی خوبی خداروشکر که بهت خوش گذشته اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی اجی در مورد همسرت چی بگم ان شاءالله بعدا برات جبران میکنه اجی و کارهات هم درست میشه و امتحانات هم عالی میدی اجی اجی الان انگلیسی رو کامل بلدی؟؟!!
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون ...امتحان که اصلا خوب نبود....کامل نه بابا حالا مونده تا اونجاها
پری
6 اردیبهشت 96 10:46
ای بابا بانو جان .. همه آقایون مثل همن ... هیچ خودتون و ناراحت نکنید .. خوشحالم رفتین عروسی ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون پری جان.کاش اینجوری نبودن
خاله ریزه
7 اردیبهشت 96 12:45
خدا رو شکر که بهت خوش گذشته مردن دیگه مردا اکثر مثل همن. خودتو ناراحت نکن
مامان یک فرشته
پاسخ
اره خدارو شکر خوب بود...ای بابا از دستشون...
marzi
11 اردیبهشت 96 14:07
ای بابا. خودتو ناراحت نکن اکثر مردها اینطورین. همیشه به گردش و شادی،و عروسی ان شالله
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون مرضیه جان