پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

یک تیر و دو نشان

1395/11/25 22:03
217 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر با مامان و خواهرم رفتیم بیرون.به خاطر استقلال غوغا بود ولنتاین رو هم قاطیش کرده بودن .پسره یک خرس بزرگ اندازه خودش از ماشین اورده بود بیرون.فکر کنم عشقش سایزش بزرگه.نیشخند

وقتی به همسری میگم نمیدونست که رسم که بهم خرس کادو میدن.همسر من زیاد تو این خط ها نیست و زیادی ساده ست طفلک.البته که ما هیچ وقت ولنتاین رو بهم کادو نمیدیم چون به عنوان یک روز ایرانی قبول نداریم.اما بهم تبریک گفتیم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه
25 بهمن 95 22:36
سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه عزیز
پری
26 بهمن 95 9:24
خوب کردین ... تبریک گفتن روزهای قشنگ کار خوبیه ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم
مامان آرشیدا
26 بهمن 95 16:59
سلام، امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه و به آرزوهاتون برسید. رمز وبلاگ ما 12345 هست میشه لطفا به من رمز بدید
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم برات میزارم
پریسا
27 بهمن 95 15:22
سلام دوست خوبم خوبی عزیزم؟؟به سلامتی رفتی خونه مامان خوش بگذره معذرت من یه مدت حالم خوب نبود بهت سر نزدم شرمنده ماهم تاحالا نه کادوی ولنتاین گرفتیم نه دادیم شوهر میگه سوسول بازیه. خخخخ رنز به مل تعلق میگیره عایا
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جون.تو خوبی.ممنون اره الان ولایتم. اره خیلی کم پیدا شدی.بهتره کمتر بیای پا کامپیوتر.مواظب خودت و نی نی باش دقیقا شوهر منم از بعضی از لوس بازیها خوشش نمیاد. در مورد رمز بهتر الان تو این شرایط نخونی ولی اگر بخوای چرا که نه
مامان و بابایی دخمل بلا
4 اسفند 95 17:46
چقدر عقایدتون مثل ماست , ما هم همینطور
مامان یک فرشته
پاسخ
چقدر خوب.خوشحالم که دوستی دارم که مثل ما فکر میکنه.گل دختری رو ببوس