پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

اصفهان

1395/10/13 10:34
257 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره رفتیم اصفهان علی رغم سنگ اندازی های جناب همسر

جمعه صبح راه افتادیم و بعداز ظهر رسیدیم.برای شنبه نوبت دکتر گرفته بودم جمعه شب رفتیم منزل یکی از دوستهای قدیمی همسر که شام دعوت کرده بود .بعد از شام برگشتیم به سوئتی که گرفته بودیم

شنبه هم راهی دکتر شدیم.دکتر نسبتا خوبی بود چند تا ژن رو نوشت که باید بررسی بشه حدود 4 الی 5 تا با قیمت 4میلیون و ششصد

که اگر ژن  معیوب ما داخل اینها بود که مشکل حل شده هست و اگر نبود سر جای اولیم

طبق معمول این چند وقت باز هم جناب همسر تشخیص دادن که خوب نیست اینقدر پول بدیم و سه چهار ماه علاف بشیم برای 4 تا ژن. این طور شد که علی رغم تمام تلاش من برای راضی کردنش دست از پا درازتر برگشتیم

هرچند که تمام طول راه برگشت رو گریه کردم.اما الان ارومم خدا رو شکر و سعی میکنم دیگه بهش فکر نکنم و فعلا برای چند ماهی دست نگه دارم حداقل تا بعد از عید

این بار با خیلی امید و ارزو رفتم دعای خیلی ها پشت سرم بود اما باز هم خدا......

مادرشوهرم هم خیلی سعی کرد همسر رو راضی کنه اما نشد .

ممنون از همه دوستانی که همیشه برام دعاهای خوب کردنمحبت

پی نوشت: مامانم یکی دو شب پیش خواب دیده بود خیلی دارم گریه میکنم وقتی بهش گفتم داریم میریم اصفهان خیلی خوشحال شد برام ختم قران گرفت و گفت که این خواب رو دیده ان شاالله که خوشحالی

مامان خوابت راست بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه
13 دی 95 11:40
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی گریه نکن ان شاءالله همسرت هم راضی میشه اجی و خدا هم دلتو شاد میکنه اجی خدا خیلی مهربونه هر چی خودش بخواد همون میشه خیره ان شاءالله اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
امیدوارم.دیگه بهش فکر نمیکنم
خاله ریزه
13 دی 95 11:44
حتما یه حکمتی توش هست.. گاهي نگفته قرعه به نام تو ميشود..
مامان یک فرشته
پاسخ
خسته شدم از بس همه چی رو گذاشتم پای حکمت.پس کی این امتحانات الهی تموم میشن و تعطیلات ما هم شروع میشه؟
پری
14 دی 95 8:45
اصلا نگران نباش .. و همچنان به ناراحتی کردن ادامه بده .. باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااید کوتاه بیان آقای همسر .. و با توجه به اینکه آدم بااحساس و مهربونی هستن .. و نمیتونن ناراحتی شمار و تحمل کنن .. مطمئنم درست میشه ..
مامان یک فرشته
پاسخ
امیدوارم.می دونم که ترس زیادی داره ولی روبرو نشدن باهاش چاره ی کار نیست
الهه
14 دی 95 18:32
سلام اجی خوبی خدا مامانتو برات نگهداره اجی ان شاءالله خدا به حق این ختم قرانی که مامانت برات گرفته دلتو شاد کنه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان
اسما
14 دی 95 21:31
سلام عزیزم یعنی ازمایش ندادین و برگشتین؟ اگه مشکل مالی ندارین راضیش کن برین مراحل رو .برات دعا میکنم تو به دعای ما نیاز نداری خدا برات یه فرشته مخصوص گذاشته کنار خودش
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام اسما جان....بله ازمایش ندادیم و برگشتیم.درد اینجاست که پولش رو هم داشتیم اما....چطور راضیش کنم اگه دوباره....... یعنی کی میاد پیشم پس تا تمام دلتنگیهای دخترم رو به پاش بریزم چقدر قشنگه که برای هم دعا میکنیم.ممنون ازت