پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مهارت ها

1399/7/1 9:59
285 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا اکثر ما مهارت های اخلاقی و رفتاری کمی داریم چون نه آموزش دیدیم توی مدرسه نه از پدر و مادر و خانواده به خوبی یاد گرفتیم و نه اینکه خودمون خیلی مطالعه داشتیم و در موردش خوندیم.

باید سعی کنیم یاد بگیریم دکتر هولاکویی توی یکی از سخنرانی هاش میگه هیچ انسان سالمی نیست که به 8سالگی رسیده باشه چون همه ما پدر و مادرا مشکلات روحی و اخلاقی و اسیب هایی در کودکی داشتیم که حل نشده باقی مونده و باعث شده نتونیم بچه های سالمی از نظر روانی تربیت کنیم.فکر میکنیم وقتشه که مطالعه مون رو بیشتر کنیم بیشتر به صحبت های روانشناسان گوش بدیم و مشکلات کودکیمون رو پیدا کنیم و درمان کنیم.

و من میدونم چه چییزهایی در کودکی آرامشم رو به هم ریخته و حتی دلیل اضطرابم رو هم میدونم که شروعش اتفاقی در کودکی بود.شما هم اگر خوب کنکاش کنید حداقل دلیلش رو پیدا میکنید

**باید دنبال درمانشون باشم.

 

**چقدر فلسفی شد این پست

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه
4 مهر 99 22:06
سلام اجی خوبی اخ اخ از اضطراب گفتی اجی منم خیلی استرسیم اجی بیرون که میرم نون بخرم گربه ببینم دادم میره رو هوا مثلا ۳۱ که چند روز پیش بود رفتم نون بخرم داشتم راهمو میرفتم بعد از زیر جلوی ماشین یه گربه اومد دنبالم البته همون دقیقه شنیدم صداشو وقتی برگشتم دیدم دنبالم راه افتاده گشنه بود فکر کنم البته ربطی نداره اجی مامانم میگه الهه گربه ها تورو دوست دارن دنبالت راه میفتن البته خوب منم ازشون میترسم اجی و دوستشون دارم نمیدونم شایدم ندارم ولی خوب ادم از هر چی بترسه سرش میاد من از گربه میترسم همه اش میبینم گربه هارو اجی البته ناگفته نمونه ها اجی من بچگی هام خیلی نترس بودم لاک پشت داشتم مامانم میگفت الهه مار هم میخواستی از ما خخخخ ولی الان عین از حیوونا میترسم اجی حتی خردادماه که روز تولدم بود تو موهام مگس رفته بود و من لمسش کردم و جیغ زدم اوووف اجی البته نمیدونم این حرفایی که زدم بهت ربطی به موضوع پستت داره یا نه ولی اگه خدایی نکرده من تورو با خودم مقایسه یا یکی کردم یفعنی اگه حس کردی اینجوری شد ببخش منو اجی 🌷
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جان خوبی؟
تو دیگه چرا استرس داری اخه؟
البته ترس از حیوانات رو خیلی هامون داریم خود من هم از همه حیوانات میترسم و عکس العملم مثل خودت هست.
مواظب خودت باش،
کاملا به پست ربط داشت😘😘
الهه
6 مهر 99 12:24
سلام اجی خوبی شکر اجی میگذره ولی خیلیا هستن از حیوانات نمیترسن و حتی نگهشون هم میدارن باور کن منم اگه الان از گربه نمیترسیدم الان خونه مون پر از گربه شده بود به خدا اجی میدونی من از گربه میترسم انقدر به خاطر اینکه عصبیه یعنی وقتی نفهمم اومده طرفم و بیاد جلوی صورتم من نتونم جلوی دادمو بگیرم حمله ور میشه مامانم اینو گفته بود اجی البته دلیل زیاد دارم واسه ترسیدن از گربه اووف ادم خودش باعث میشه از همه چی بترسه خودمو میگما ناراحت نشی یه وقت اجی 
یعنی تو هم یه چیزی میبینی جیغ میزنی اجی البته منم بعضی شب ها جیغ میزنم قبلنا میزدم یعنی خواب بد میبینم جیغ میزنم ولی الان کمتر شده اووف 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام،همه که مثل هم نیستن بعضی ها از حیوانات میترسن بعضی ها از ارتفاع و خیلی چیزای دیگه ،اینها بیشتر بستگی به ژن و تاثیراتط داره که از کودکی روی ما مونده،مثلا ممکنه تو توی بچگی یک جایی گربه ای اومده کنارت یا ناگهان از کنارت رد شده و تو حواست نبوده و ترسیدی یا هر حیوان دیگه و این ترس الان داره خودش رو اینجوری نشون میده