پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

این ور سال

1399/1/31 16:54
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیدوارم همگی با وجود همه سختیها و مشکلات و دغدغه ها سال خوبی رو شروع کرده باشید و همه به امید پایانی درخشان و سرشار از سلامتی و دل خوش سال رو بگذرونیم.

راستش من تقریبا یک ماه سرکار نرفتم و در واقع تعطیل بودیم اما با وجود شرایط موجود و خصوصی بودن شرکت نمیدونم این ماه رو حقوق داریم یانه

اما زندگی میگذره همسر فعلا برگشته به سرکار و همزمان انتقالی گرفته به شهر قم(شهر طیبه جونم) که به تهران نزدیک باشه(همسر کارمند کرمان بود و انتقالی به تهران با توجه به کلان شهر بودن کلی دردسر داره).خلاصه که هر روز ۶ صبح میره و 4 و نیم برمیگرده.منم کلی نگرانی دارم هم بابت کرونا هم بابت جاده و خیلی چیزای دیگه.خدا خودش حافظ همه باشه.

اما نگرانی جدید موعد خونمون سررسیده و صاحبخونه با وجود شرایط اقتصادی موجود مبلغ بالایی نزدیک50درصد اضافه کرده.توی دیوار گشتم خونه هایی با قیمت مناسبتر خیلی هست اما نگرانی من بابت اسباب کشی هست واقعا توانش رو ندارم با وجود کار کردن بتونم از پسش بربیام مخصوصا که قسمت اعظمش با عهده خودم هست.

خونه کرمانمون هم گذاشتیم برای فروش ولی فعلا که خبری از مشتری نیست.گفتیم شاید بتونیم با فروش خونه و ماشین و گرفتن وام یک خونه نقلی بخریم که فقط راحت بشیم از مستاجری.نمیدونم ببینیم چی میشه توکل به خدا.

راستی داداشم هم نرفت اراک،البته هنوز آماده باش هستن اما خدارو هزاران بار شکر به نظر میرسه آمار کاهشی باشه.

دوستان برای هم دیگه دعا کنیم و کلی انرژی مثبت بفرستیم حتما حتما هزاران برابرش به خودمون برمیگرده.

شاد و سلامت باشین.مواظب خودتون باشید و با قول گوگوش در خانه بمانید(با تاکید و البته اگر کار ضروری ندارید)

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 اردیبهشت 99 7:54
خدارو شکر که کار همسرتون نزدیکتر شد

انشالله همیشه سلامت و دلشاد باشید

توی این شرایط واقعا اسباب کشی کردن خیلی خیلی سخته
دعا میکنم هر چی خیر و مصلحته واستون پیش بیاد😘
مامان یک فرشته
پاسخ
بله خداروشکر،ممنون از دعای خیرت،هزار برابرش تقدیم خودت🌹🌹
الهه
2 اردیبهشت 99 8:59
سلام اجی خوبی ان شاءالله که همه چی درست میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام به امید خدا،دعا کن برامون تو این روزا الهه جان
طیبه
4 اردیبهشت 99 15:23
سلام عزیزم
ورودش رو به استان و شهر ما خوشآمد میگم.
هرروز یه بار وان یکاد بخوان و بسپر به خود خدای مهربون
نمیشه خودت هم بیای قم و دیگه همسر مجبور نباشه تو راه رفت و برگشت باشه؟
البته اتوبان قم تهران و بالعکس امن هست.اما من گفتم خودت هم بیای قم که بیشتر با هم دوست باشیم و ایشالا که کرونا هم زود بره و بذاره که مردم راحت همدیگه رو ببینند
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
راستش نه نمیشه از اول هم قصدمون قم نبود یکم قضیه پیچیده هست.
اره امنه ولی شلوغه و همه هم با سرعت میرن.فقط خوبیش اینه همسر برعکس بقیه هست یعنی صبح که همه میان تهران همسر من لاین برگشت هست و ظهر هم همین طور.
مطمئنم اگه باهات دوست بشم جز بهترین دوستانم میشی و الان هم با اینکه زمان زیادی نیست ولی خیلی باهات احساس راحتی میکنم.
درپناه خدا باشی 🌹
مادر بالفعل
17 اردیبهشت 99 21:48
سلام می دونستی منم از سال ۹۷ ساکن قم شدم؟
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام گفته بودی نقل مکان کردی ولی نگفته بودی کجا...چه جالب😁
الهه
18 اردیبهشت 99 13:48
سلام اجی خوبی شنبه اپم وقت داشتی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام باشه حتما