پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خونه

1398/11/29 16:21
234 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها به طرز عجیبی دچار استرس و اضطراب هستم.خونه کرمان رو گذاشتیم برای فروش تا توی تهران بتونیم یک خونه بخریم اما این کجا و آن کجا.دقیقا باید به همون اندازه بلکم بیشتر روش بزاریم تا بتونیم یک پنجاه متری توی یک محله معمولی بخریم.در واقع باید ماشین طلا و هر انچه داریم رو بدیم به اضافه یک وام سنگین بانکی.

خیلی دو دل هستم نمیدونم باید چیکار کرد .از طرفی شنیدم بعد از عید قیمت ها وحشتناک میره بالا و قرارداد اجارمون هم رو به اتمامه .از طرفی با این پول کاری نمیشه کرد حتی فرصت فروش و دنبال خونه گشتن رو هم در حال حاضر با توجه به پایان ترم بودن زبان ندارم.

خونه کرمانمون یک خونه ۹۰ متری فول امکانات هست در یک محله فوق العاده خوب.اما مبلغی که قیمت میخوره واقعا با توجه به تهران ناچیزه.

هیچ وقت به اندازه الان آرزوی خونه دار شدن نداشتم حتی وقتی چند سال مستاجر بودم.اما تهران و تورم وحشتناکش منو واقعا ترسونده.

خدایا خودت به همه مستاجرا کمک کن.

چند روزی رفتیم کرمان ولایت همسر.سری هم به دخترکم زدیم بعد از چند ماه.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
29 بهمن 98 18:54
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی ان شاءالله که همه چی درست میشه اجی ولی اگه میتونین همون کرمان که خونه تون مال خودتونه 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام متوجه منظورت نشدم.یعنی برگردیم کرمان؟
مامان آیسلمامان آیسل
30 بهمن 98 10:23
توکل به خدا...انشالله که همه چیز جور میشه براتون
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله ممنون😘
الهه
3 اسفند 98 14:37
سلام اجی خوبی ء ببخشید اجی نظرم ناقص شد اره منوظورم ابنکه برگردین کرمان اجی میدونم سخته اجی ولی خونه ای که تو کرمان دارین مال خودتونه 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام خواهش میکنم.نه عزیزم نمیشه برگشت و حتی اگر هم بشه من دوست ندارم برگردم
طیبه
4 اسفند 98 10:29
سلام عزیزم
گمونم فقط همسرتون کرمانی هستند .خودتون رو نمی دونم
اما من کرمانی های خونگرم رو خیلی دوست دارم ...از زمان دانشجویی و خوابگاه

ایشالا که در تهران صاحب یه خونه ی خوب میشید.
مواظب خودتون باشید
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام طیبه جان
بله فقط همسرم کرمانی هست.بله واقعا ادم های خونگرم و مهمان نوازی هستن.پس کرمان بودین شما یا دوستان کرمانی داشتین؟
دوست عزیز از کرونا چه خبر؟ شما هم خیلی خیلی مواظب خودت و نیکان کوچولو باش