پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

خاطرات بخش جدایی ناپذیر زندگیست

1398/10/29 22:52
384 بازدید
اشتراک گذاری

خاطراتی هستن که با هیچ چیزی از ذهن آدم پاک نمیشن.حتی گذر زمان هم که دوای همه دردهاست نمیتونه مرهمی باشه براش.

چهار سال و نه ماه و بیست و هشت روز گذشته اما درد ما کم نشده فقط وانمود میکنیم که همه چیز عادی است.

این روزها عجیب یاد زمستون 93 میوفتم دقیقا همین روزها بود که راهی بیمارستان شدیم.امروز لحظه ای چشمان قشنگش از جلوی چشمم کنار نمی رفت.یا  معصومیتش.....

اون روز هم برف میبارید......

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
30 دی 98 22:00
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم خدا بهت صبر بده اجی فقط همین 🌷
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله ممنون الهه جان🌹
مامان پریمامان پری
1 بهمن 98 14:06
آخی عزیزم 
خدا خودش صبر بده و جایگزین کنه ان شاالله براتون 😔
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزم🌷
مادر بالفعل
7 بهمن 98 8:32
منم اون چشای معصوم رو تصور کردم و جیگرم سوخت ...وقتی توصیفش می کنی حس می کنم دیدمش ....وقتی مادرم مرد روز دفنش همه جا سفید شده بود الان که برف میاد و همه جا سفید میشه از خودم می پرسم باز کی مرده ؟
مامان یک فرشته
پاسخ
میدونم که چقدر درک میکنی،خدا رحمت کنه مامانت رو،شاد و سلامت باشی
باورت میشه دیروز به یادت بودم و میگفتم چند وقتیه ازت خبری نیست
خیلی خیلی خوشحال شدم برای دخترت
طیبه
15 بهمن 98 9:50
متاسفم چقدر دردناک
وچاره ای نیست جز ادامه ی زندگی
مامان یک فرشته
پاسخ
بله متاسفانه،