پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

پرواز یک فرشته

یلدا98

1398/10/1 17:04
269 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی بود که غریب بودیم یعنی نه خانواده همسر بودن که بریم اونجا نه خانواده من.خلاصه که تصمیم گرفتیم دوستانمون رو دعوت کنیم.من خیلی دو دل بودم چون شنبه تا ساعت ۶ عملا من سرکار هستم و تا بیام خونه وقت خیلی زیادی نداشتم تصمیم داشتم جمعه بگم بیان که خوب خیلی حس یلدا نداشت و همسر هم میخواست که همون شنبه باشه خلاصه که توکل به خدا مهمون دعوت کردیم در حالی که خودمون هم تا ساعت ۶ بعدازظهر خونه نبودیم .مواد سالاد الویه رو شب قبل پختم و شنبه هم بعد از کمی خرید و رسیدن خونه کوفته تبریزی درستیدم.

تقریبا ساعت ۸:۳۰ سفره یلدا و غذا ها و سالاد آماده بودن.مهمونا هم نه و نیم رسیدن خداروشکر

خوش گذشت

راستش من آدم غرغرویی نیستم و با آشپزی و کار خونه حال میکنم حتی اگر قبلش ۸،۹ ساعت سرکار بوده باشم 

پی نوشت

۱_ مهمونا تا ساعت ۲ بودن.الان کمبود خواب دارم و به خاطر آلودگی هوا سردرد

۲_راحت بگیریم تا به خودمون هم خوش بگذره

۳_دختر دوستمون که دور از جونش تقریبا همسن رونیای من هست میگفت چقدر شما مهربونید تعریف از خود نباشه خیلی ها بهم گفتن

اگر اون دخترم بود کلی باهاش کودکی میکردم یا اگر دخترم بود....

۴_ هفته پیش رفتیم تئاتر کمدی هر چند وقت یکبار خیلی خیلی برای ما آدم ها لازمه.وقت داشتین برید ببینید.تئاتر کم شعورها تماشاخانه سبحان

ودر اخر یلدای همتتون مبارک و شادی هاتون به بلندی یلدا

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1 دی 98 19:16
یلداتون مبارک خاله جان❤
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزم یلدای شما هم مبارک🌹
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 دی 98 21:26
 یلداتون 
مبارک
🍉🍉🍉
مامان یک فرشته
پاسخ
یلدا شما هم مبارک🌹
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
1 دی 98 22:08
یلداتون مبارک 
خوشحال میشم دنبالم کنین 😘
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون با کمال میل🌷
الهه
2 دی 98 11:39
سلام اجی خوبی خسته نباشی بابت کارها اجی خداروشکر که بهت خوش گذشته اجی ان شاءالله سال بعد با نفر سومی جشن یلدا رو میگیرین اجی خدارو چه دیدی اجی شاید نفر سومی یلدای سال بعد یا تو دلت باشه یا تو بغلت اجی یه وقت ناراحت نشی ازم اجی اینارو همینجوری گفتم اجی هر چی خدا بخواد همون میشه اجی ولی غیرممکن براش ممکنه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرسی دوست عزیز،برا چی ناراحت شم عزیزم
توکل به خدا
مرضیه
4 دی 98 13:06
چقدر خوب که انقدر راحت میگیری،‌من اگر تا ساعت شش سر کار باشم از  شدت استرس به هم میریزم و نمیتونم کارهام رو درست پیش ببرم، خیلی هم فرز نیستم و برای همین وقتی مهمون دارم باید از شب قبل همه چیو حاضر کنم...جالبه که تونستی کوفته تبریزی درست کنی تو اون وقت کم
روح رونیای عزیز شاد باشه عزیزم. 
مامان یک فرشته
پاسخ
البته استرس که میگیرم اما میتونم از پس کارها بربیام.با بچه داری مسلما نمیشه.منم ترجیحم اینه که روز قبل کارهامو کنم تا روز مهمونی خسته نباشم اما گاهی اینجوری پیش میاد دیگه
ممنونم دوست عزیزم😘