پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

قبولی

1398/7/16 21:19
373 بازدید
اشتراک گذاری

 زنگ زدن از شرکت و اعلام قبولی کردن و من رسما از شنبه شاغل محسوب میشم.یادمه دوران دبیرستان انقدر نذر کرده بودم برای پیدا کردن کار و کنکور قبول شدن.

دانشگاه پیام نور هم برای کارشناسی کامپیوتر ثبت نام کرده بودم که اونم قبول شدم

و سومی یک موسسه زبان هست به نام افرینش در تهران که کارش خیلی درسته و تعیین سطح میکنه اگه در سطح موسسه نباشی باید بری بیرون چند ترم کلاس بری و دوباره برا تعیین سطح بیای.کلا ۵ ترم داره تا ایلتس ۷.

تعیین سطح کردم و برای ترم اولش پذیرفته شدم اما یکم به خاطر هزینه بالای کلاساش مردد شدم و الان هم اگه بخوام برم باید کلاس های اخر هفته رو برم.ترجیح میدم یکم دیگه خودم بخونم و بعد برم کلاس هاشو.

حالا ببینیم خدا چی میخاد.

شنبه اولین روز کاری هست و من باید تا اون موقع کمی کارهای خونه رو سروسامان بدم که دیگا در طول هفته وقت و انرژی زیادی نیست.

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الهه
16 مهر 98 21:59
سلام اجی خوبی خداروشکر اجی به سلامتی ان شاءالله تو کارت موفق باشی و برکت و روزی بیاره براتون اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام ممنون الهه عزيز ان شاالله
مامان آیسلمامان آیسل
16 مهر 98 22:06
تبریک میگم...موفق باشین
مامان یک فرشته
پاسخ
سپاس دوست و همراه عزيز
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 مهر 98 22:49
عریزم تبریک میگم روزتون مبارک باشه😘
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم روز چي؟
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 مهر 98 4:46
خداروشکر عزیزم 🌹
مامان یک فرشته
پاسخ
واقعا خدا رو شكر،ممنون از شما
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
18 مهر 98 23:15
مبارک باشه عزیزم
امیدوارم محیط کاری و کارتو دوست داشته باشی و موفق باشی😚
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم،مرسی که همیشه همراه هستی🌹