پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

سخت ترین بخش

1397/12/2 13:55
496 بازدید
اشتراک گذاری

خوب امروز سخت ترین بخش خونه تکونی بود اتاق دخترک

بعد از چهار سال(امسال 1 فروردین چهار سال میشه) امسال با میل خودم و با دستهای خودم تمام وسایلش رو جمع کردم همه رو بسته بندی کردم داخل پلاستیک گذاشتیم و شستنی ها رو شستم تا  اونها رو هم جمع کنم گرچه تخت و کمد لباسش هست اما کمد اسباب بازیهاش جاش رو داد به کتابهای من و همسر و حالا به عنوان کتابخونه ازش استفاده میکنم.دلیل جمع کردن وسایل هم خاک گرفتنش بود اینطوری پر از خاک میشدن شاید هم پذیرش من ..نمیدونم

به هر راضیم که با میل خودم انجام دادم و از اجبار نبود...

خوشحالم یکجورایی حس درونیم این موضوع رو پذیرفته و برای دوباره داشتن بچه هیچ تلاشی نمیکنه و برعکس در خیلی از موارد مخصوصا وقتی میشنوم بچه ای بیمار شده حتی یک سرماخوردگی لبخند رضایتی میزنم حاکی از اینکه چقدر دغدغه ام کمتره

پ.ن هر وقت تنوستم اونقدر از زندگیم لذت ببرم که بفهمدم زندگی و زنده بودن موهبت خیلی بزرگیه اونوقت تلاش میکنم برای هدیه دادن این موهبت به یک فرد دیگه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
2 اسفند 97 15:52
سلام اجی خوبی کار خوبی کردی اتاق دخترتو‌ تمیز کردی خسته نباشی بابت همه چی اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم❤️
مامان صدرامامان صدرا
3 اسفند 97 21:34
👌
مادر بالفعل
7 اسفند 97 21:46
سلام به نظرم کار خوبی کردی ....
خدا بهت صبر بده عزیز
خوش باشی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام عزیزم غم نبینی الهی