پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

پرواز یک فرشته

هفته پیش

1397/10/5 10:42
501 بازدید
اشتراک گذاری

خوب یک هفته ای همسر ماموریت بود و من هم کوچ کرده بودم منزل مادرشوهر

مهمونی دوستانه خواهر شوهر بود و بعدش هم شب یلدا

اما همچنان من دچار دست درد و درهای شبه قلبی بود و اضطراب و استرس فراوون که نمیدونم از کجا سرچشمه میگرفت.وقتی نبضم رو خواهر شوهر گرفت بالای 120 تا میزد و همونجا زدم زیر گریه تا کمی ارومتر شدم.خواهرشوهرم هم کلی برام گفت که چرا باخودتون اینکارا رو میکنید چرا عکس های رونیا رو جمع نمیکنی چرا عکسش دایم رو گوشیته همین ها باعث میشه ناخداگاه توی ذهنت باشه و نتونی اون درد و رنج ها رو فراموش کنی و خودش بک گراند گوشیم رو عوض کرد. 

و این شد که مجبور شدم برم دکتر قلب بعد از کلی معاینه و فشارخون و بعدش هم اکو گفت که خداروشکر قلبت مشکلی نداره فقط افتادگی دریچه میترال که تقریبا خیلی از خانم ها دارن و این اضطراب و استرس مزید بر علت شده .خلاصه با کلی قرص ارامبخش برگشتم خونه و برگشتن همانا و نصف شدن دردها درست بعد از ویزیت همانا

خلاصه که بابت داشتن دوباره سلامتی شکر گزار خدا هستم.

همسر میگه من نمیدونم این استرس تو برای چی هست..خودم هم نمیدونم ولی مطمئنا گذشته بی تاثیر نیست .همیشه همسر میگه دوستام نصحیتم میکردن با دختر اول ازدواج نکن فرزند اول همیشه خیلی استرسی هستن.خخخخ..بهش میگم پس تو چرا گوشت بدهکار نبود و پاشنه در خونمون رو کنده بودی ..اونم میگه کی من؟ من خودم بیست تا خواستگار داشتم و با خنده تموم میشه

خلاصه که چند وقت یکباری با یکی از اعضای بدن در جنگیم تا صلح برقرار بشه

باید برم باشگاه ورزش خیلی خوبه.داداشم اون چند وقت که اینجا بود میگفت من نمیدونم که خانم ها چرا اصلا به فکر خودشون نیستن و تقریبا 99 درصدشون کاری با ورزش کردن ندارن نه برای خوش هیکل بودن به خاطر سلامتیتون ورزش کنید و کلی به مامانم گیر میده که ورزش کن وزن کم کن. دیدم راست میگه 

یک کار خوب دیگه هم شروع کردم برای سرگرم بود و اون هم یادگیری زبان برنامه نویسی #c  هست با توجه به رشته همسر که کامپیوتره شبا یکم بهم اموزش میده اگه حرفه ای بشم درامد خوبی داره

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
5 دی 97 10:46
برقرار باشید استرس برای سلامتی خیلی بده😥
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.اره سرمنشا همه بیماری ها شده استرس
الهه
5 دی 97 13:54
سلام اجی خوبی ان شاءالله بلا ازت دور باشه اجی منم باهات موافقم گذشته ات بی تاثیر نیست اجی ان شاءالله زود خوب میشی اجی باشگاه هم ان شاءالله به سلامتی میری و حال و هوات عوض میشه اجی 
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.ممنون ان شاالله
marzi
8 دی 97 8:24
من که استرس تو این سالها بیچاره ام کرد طوریکه الآن با داروی آرامبخش میتونم زندگی کنم!!
بارها دردهای مشابه قلب درد تجربه کردم. حتی چند بار به مدت 6 -7 ساعت تو بخش اسکرینینگ قلب نگهم میداشتن و آخرش بعد چکاب کامل میگفتن چیزیت نیست و من مات و مبهوت که پس چمه چرا درد دارم.
بعدها فهمیدم همش از این استرس لعنتیه که دردش به همه ی قسمتهای بدنم میزنه از جمله معده ام که سالهاست بخاطرش قوی ترین داروهای معده رو میخورم وگرنه با کوچکترین اتفاق ناراحت
کننده معده دردی میگیرم که حضرت عزارئیل میاد دیدنم!

والا داداشت راست میگه من که کلا ورزش تعطیل! بدن بی جون و ناتوان.
چقدررر تو این زمینه تنبلم! غمناک 
مامان یک فرشته
پاسخ
من هر دفعه موقت میخوردم ولی این بار خیلی شدید بود و طولانی
جدی؟ پس تو هم از این دردها داشتی.دقیقا من دردهای قلبیم چیزی از سکته کم ندارن خود قلب دست و پشتم به شدت درد میکنن.نمیدونم دیگه باید چی کار کرد فعلا رو اوردم به ورزش میدونی ناخوداگاه ما مشکل داره وگرنه که اوضاع تغییری نکرده که بخاد یک دفعه اینجوری بشه...مرضی میدونی یک از علتهای بی جونی ما همین ورزش نکردنه.من از وقتی میرم ورزش تازه فهمیدم چقدر بدن سفت و بی حرکتی دارم و نصف مشکلات به خاطر این عدم تحرکه
خاله ریزه
26 اسفند 97 13:40
عزیزم ببخشید که من دیر پیام میذارم برات. خدا رو شکر که خوبی.
مامان یک فرشته
پاسخ
خواهش ميكنم دوست عزيز هم اينكه بدونم شادي و سلامت كافيه