پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 9 روز سن داره

پرواز یک فرشته

نظرات (7)

الهه
21 اردیبهشت 96 22:46
سلام اجی خوبی ان شاءالله به حق همین شب های عزیز و نیمه شعبان دلتو شاد کنه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرسی.دل شاد نمیخام کمی از دلتنگیم هم کم بشه راضیم
★مادر بزرگ★
23 اردیبهشت 96 11:31
سلام دوست عزیز انشاالله که روز بد نبینید چرا دلتون گرفته خدا هست به یاد او باشید دوست خوبیه همه جی دست اوست خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.مرسی که پیشمون اومدید...حتما
الهه
25 اردیبهشت 96 7:13
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم
مامان یک فرشته
پاسخ
باشه الهه جان
خاله ریزه
25 اردیبهشت 96 8:21
بمیرم برا دلت عزیزم ... من دیشب خواب داداشمو دیدم اینقد صبح پا شدم حالم خوب.. کاشکی هر شب بیاد تو خوابت یه دل سیر باهاش بازی کنی و ببوسیش
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی از این همه دعای خوب...خدا رحمتشون کنه الهی که خدا به شما هم صبر بده.برادر خیلی عزیزه...ممنونم خاله عزیز.میاد معمولا یک شب در میون خوابش رو میبینم
باران
25 اردیبهشت 96 13:59
راستی دوست داشتی رمزتو بهم بگو
مامان یک فرشته
پاسخ
باشه عزیزم میام برات میزارم
اسما
26 اردیبهشت 96 13:08
سلام بمیرم برات ما ها اونقدر دلتنگ میشیم که دیگه دلتنگی از ما فرار میکنه . خدا خودش ارومت کنه عزیزم هرقدر هم سخت باشه
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام.چرا اینجوری اسما؟؟بعضی روزا واقعا احساس خفگی میکنم حس میکنم نفس کشیدن تو این هوا سخته...منم برات صبر میخام در این برهه حساس زندگیت
اسما
26 اردیبهشت 96 13:23
راستی عزیزم میدونی من زود زود نمیتونم بیام وبلاگم همین که اومدم تایید میزنم میخونم و نظر میذارم میرم به خاطر اون جواب نمیدم اما هر کدوم که جواب لازم داشته باشه میام وبلاگ اون شخص و نظر میذارم
مامان یک فرشته
پاسخ
میدونم عزیزم حالت رو درک میکنم