پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

مهمون داشتم

1396/1/26 11:15
485 بازدید
اشتراک گذاری

5 شنبه ای مهمون داشتم.اونم مهمونایی ک بار اول میومدن و بسیار باهاشون رودربایستی داشتیم.خداروشکر همه چی خوب بود.اما انچنان تمام بدنم درد میکنه که با گذشت یک روز هنوز نمیتونم از جام پاشم..چقدر ناتوان شدیم در جوونی

اخر هفته عروسی پسر عمه گرامی هست نمیدونم با وجود این مسافت طولانی برم یا نه .جناب همسر هم کارش مشخص نیست شاید بیاد  شاید هم نه.....کاش در کنار خانواده بودم تا برای یک عروسی مجبور نبودم هزاران کیلومتر سفر کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه
26 فروردین 96 14:48
سلام اجی خوبی خدا بد نده اجی ان شاءالله خوب میشی اجی خداروشکر که بهت خوش گذشته اجی اجی در مورد عروسی چی بگم اجی فکراتو بکن اجی ببین به چه نتیجه ای میرسی اجی ان شاءالله که هر چی خیره برات پیش بیاد اجی توکل به خدا اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی الهه جان .فعلا که میگیم هر چه پیش آید خوش آید
پری
27 فروردین 96 10:18
به نظر من برید عروسی بانو ... هر کاری برای شادمانی بکنید ..
مامان یک فرشته
پاسخ
مطمئنا خوش میگذره اما رفت و امدش برام سخته حالا ببینم چی پیش میاد..ممنون
خاله ریزه
28 فروردین 96 11:08
با هواپیما نمیتونی بری؟؟ من بودم حتما خودمو میرسوندم
مامان یک فرشته
پاسخ
با هواپیما میتونم تا تهران بیام از اونجا باز 400-500 کیلومتر هنوز راه هست