پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

پست اخر سالی

1395/12/19 15:02
432 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته هفته خیلی شلوغی بود برام دو روزش که ارایشگاه بودم.از موهام خیلی راضیم به نظرم قشنگ شده.بعدش هم یکسری مایحتاج بود که باید قبل عیدی میخریدم.امروز هم تولد پسر جاریم دعوتیم یک ساله شد فربد کوچولو

یک ساک برای کادوش با نمد درست کردم قشنگ شده به نظرم از دیروز کلا روش کار میکردم

کلا اسفند به نظر من می دود اصلا نفهمیدم چجوری گذشت

فردا شب هم به امید خدا راهی تهران میشیم شنبه پرواز داریم به سمت مالزی.تقریبا دو هفته ای رفت و برگشتمون میشه.

امیدوارم سال 96 پر از اتفاقات قشنگ توی زندگیهاتون باشه.دوستای گلم موقع سال تحویل من رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید برای همتون ارزوهای خیلی خیلی خوب دارم.

امیدوارم خاله ریزه عزیز سفر ارومی رو درپیش داشته باشه و در کنار همسرش و دخترش زندگی شادی داشته باشن

پریسای عزیز پسر کوچولوش رو سالم و سلامت در اغوش بگیره

مامان فاطمه سارا هر چه زودتر خبر سلامتی دخترش رو بشنوه

الهه عزیز روزهای توام با موفقیتی داشته باشه

اسما جون هم پسرکش رو سالم در اغوش بکشه

پری عزیزم پسرکش سلامت به دنیا بیاد و این اغازی باشه برای روزهای عاشقانش

مرضیه و سیمرغ عزیز تنها کسانی هستن از لیست دوستانم که در انتظار مادر شدنن.الهی سال 95 اخرین سال انتظارتون باشه

راضیه عزیز الهی ارامش به خونتون برگرده خیلی  وقته چیزی ننوشتی

زهرای عزیزم ان شاالله که دخترت رو عروس کنی و زندگی شادی داشته باشی 

و بقیه دوستانی که من میخونمشون اما شاید هرگز گذرشون به اینجا نیفته الهی به تمام ارزوهاتون برسین

****این طور تک تک ارزو کردن رو از خاله ریزه عزیز یاد گرفتم و چون خیلی باهاش حال کردم خودم هم این طور نوشتم

*****اول فرودین دومین سالگرد پرواز رونیای عزیزم هست و من امسال پیشش نیستم فردا به جاش میرم سرخاک و یک پست هم در این رابطه براش مینویسم

****معذرت دوستان اگر روزی پست هایی خوندین که حالتون رو خراب کرد

*****پیشاپیش سال نو همتون مبارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله ریزه
19 اسفند 95 15:08
عزیز دلم دوست خوبم امیدوارم به سلامتی برید و برگردید. الهی که همیشه دلت مملو از آرامش باشه. الهی که اون چیزی که از خدای مهربون میخوای رو بزودی زود بهت بده. باور کن بغض کردم وقت خوندن پستت. امیدوارم هر جا هستی سالم و سلامت باشی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون خاله عزیزم.مرسی عزیز دلم.من خودم هم با گریه این پست رو نوشتم
الهه
19 اسفند 95 18:22
سلام اجی خوبی ممنونم که به یادم هستی اجی خدا ان شاءالله زود دلتو شاد کنه بعد از اومدن سفر هم خبر نی نی دار شدنت رو بدی اجی امیدوارم سفر بهت خوش بگذره و به سلامت بری و به سلامت برگردی اجی پیشاپیش سال نو تو هم مبارک باشه ان شاءالله اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان. به دعای شما دوستان
پری
21 اسفند 95 8:59
عزیز دلم .. چقدررررررررررر دعای زیبایی بود .. من هم امیدوارم سفرت بی خطر و خوشایند باشه و امسال خدا بهترین عیدی رو بهت بده ..
مامان یک فرشته
پاسخ
پری عزیزم امیدوارم سال عیدی گرفتن همه ما با هم باشه
مادر بالفعل
24 اسفند 95 11:19
الهی آمین... الهی امسال هم سال دوباره مادرشدنت باشه مادر بچه های شیطونی که بگی اشتباه کردم ازدواج کردم اصلا
مامان یک فرشته
پاسخ
یعنی در اون حد
خاله ریزه
25 اسفند 95 13:13
عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک
مامان یک فرشته
پاسخ
مرسی خاله عزیزم.سال نو پیش روی شما هم مبارک
marzi
14 فروردین 96 23:39
سلام عزیزم. سال نو بر تو مبارک. ببخش که دیر شد. ممنون که برام دعا کردی. ان شالله خدا در سال جدید شادی عظیمی به زندگیت بیاره طوریکه تعجب کنی. من اگه بخوام تک تک اسم ببرم طومار میشه بنابراین کلی دعا میکنم همیشه. ان شالله همه به آرزوهای خوبشون برسن.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مرصیه جان.ممنون.ان شالله برای هممون سالی باشه که خیلی وقته منتظر اومدنش هستیم