پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

پرواز یک فرشته

ذهن ناارام

1395/11/5 10:24
248 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع خواب چند بار با ترس از خواب پریدم نمیدونم تجربش رو دارین یا نه مثلا وقتی تو خواب

میخورین زمین یا از بلندی میوفتین دقیقا همون حالت چندین بار در ابتدای خوابیدن

تا جایی که همسری گفت چیه چی شده؟ دلیل اولش مربوط میشه به قضیه این اتش نشان ها و اینکه

کلیپ هایی در یو تیوپ دیدم که نشون میداد میتونست حداقل چند نفر از اون اتش نشان ها زنده باشن

ولی ....

دلیل دومش هم مربوط میشه به یاد اوری خاطرات دوسال پیش در این روزها.....بستری .درد

رنج ..بیماری..ناامیدی که همزمان با تمیز کردن اتاق دختر کوچولو به صورت اساسی خیلی خاطرات

دوباره تکون خوردن

به هر حال میگذرن این روزها

 

اما کلاس زبان همچنان فشرده ادامه دارد و یکی از شادترین کلاسهایی هست که تا حالا رفتم .نمیدونم

شاید برای من شادی معنی تازه ایی پیدا کرده و همسری هم هر روز تنها توی خونه هست این یکم

اذیت کننده هست هر چند که با معرفت تر از اونی هست که حرفی بزنه اما من ته دلم ناراحتم. 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه
5 بهمن 95 12:36
سلام اجی خوبی چی بگم اجی ان شاءالله زوذی خدا دلتو شاد میکنه و از تنهایی در میاین
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام الهه جون مرسی که همیشه ما رو میخونی
marzi
5 بهمن 95 14:09
آره برای منم پیش اومده. بخاطر ذهن نا آرامه. تلاش کن به چیزهای خوب فکر کنی تا خواب و رویاهات هم زیبا بشن. زبان داری چه سطحی میخونی؟ من که خیلی وقته کلاس زبان دیگه نمیرم. در نطفه خفه شد این کلاس!!!
مامان یک فرشته
پاسخ
دست من نیست خودش ناخوداگاه پرواز میکنه. من برای ایلتس میرم کلاس البته از اول و مبتدی شروع کردم ولی چون فشرده هست زود میری جلو.به نظر من حتما شروع کن چون خیلی کاربردیه خیلی ذهن رو باز میکنه و خیلی برا روحیه خوبه
خاله ریزه
6 بهمن 95 8:59
منم تجربه تو خواب افتادن از بلندی رو دارم خیلی هم بشدت از خواب میپرم.. بمیرم الهی فقط خدا میتونه به دلت آروم و قرار بده عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
خیلی حس بدیه ممنون از همدردیهات خاله ریزه عزیز
مامان و بابایی دخمل بلا
6 بهمن 95 18:42
سلام دوست گل و عزیزم عزیزم انشالله که دلت آروم بشه به زودی و آرامش بگیری , و موفق باشی توی مراحل زندگیت , خبر آتش نشانها خیلی ناراحت کننده است , احتمالا بی تاثیر نیست توی خوابت , مراقب خودت باش
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامانی.مرررررررسی عزیزم.دقیقا همین طور بود.راستی چرا اینقدر دیر به دیر مینویسی؟؟؟زودتر اپ کن وبلاگت رو.
پری
9 بهمن 95 15:08
عزیزم ... خوشحالم برای کلاس زبان ..
مامان یک فرشته
پاسخ
مچکرم
مامان و بابایی دخمل بلا
12 بهمن 95 13:14
گلم پرسیده بودی چرا دیر آپ میکنم , به خاطر مشغله و روزمرگیها , ولی چشم , سعی میکنم زود به زودتر آپ کنم , ممنون حواست به ما هست
مامان یک فرشته
پاسخ
هرچند کوتاه ولی ما رو از احوالتون بی خبر نزار.منتظر پست جدیدم