پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

علایم پر خطر در بارداری

1394/5/21 13:22
451 بازدید
اشتراک گذاری

مامان های باردار عزیز

تو رو خدا  شما رو به خدا مواظب علائمتون توی بارداری باشین بیشتر از هر کسی هم باید خودتون مراقب باشین اصلا وابدا هم کامل به دکترتون اطمینان نکنید کاری که من کردم و باید تا پایان عمر تقاصش رو پس بدم.ادمهای بی وجدان تو این دنیا زیادن مخصوصا توی قشر پزشک جامعمون

این رو من به عینه دیدم پس یک شعار نیست

اما علائمی که من داشتم و دکتر از خدا بی خبرمن نادیده گرفت.اولین و مهمترینش بالا بودن الفا فیتو پروتئین بود که در ازمایشات غربالگری سه ماهه دوم انجام دادم که مربوط به خیلی از بیماریها میشه یکیش بیماریهای کلیه جنینه

دومیش زیاد بودن اب دور جنین(کم بودنش هم خیلی مهمه یکی از نشانیهایی هست که جنین ادرار نمیکنه)

وزن نگرفتن خودم طوری که در طول بارداری فقط 7 کیلو اضافه کردم

ودر پایان زایمان زودرس

با وجود تمام علائمی که بود و دکتر اصلا جدی نگرفت با شکایت کار ما به هیچ جا نرسید و دست از پا دراز تر فقط اون رو به خدا واگذار کردیم وقتی چند تا از همکاران اون دکتر رو برای قضاوت میارن دیگه انتظاری بیشتر از این هم نمیرفت

در صورتی که بیماری فرشته کوچولوی من جز موارد سقط جنین بود

حالا هم من برای خودم ناراحت نیستم  فقط جگرم اتیش میگره وقتی یاد دردایی که کشید میوفتم جایی که دیگه رگی ازش پیدا نمیکردن و باالتماس به من میگفت....مامانی بریم ددر.........

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:47
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
سلام
14 آذر 94 14:28
سلام عزیزم الان که دارم وبلاگتو می خونم گوله گوله اشک داره از چشمام سرازیر میشه خودم یه پسر سه ماهه دارم خدا به حق همه ی مهربونیاش جوری جواب غم و صبوریتو بده که فراموش کنی چی بهت گذشته خودم بعد از شش سال وسه تا سقط بچه دار شدم بعد از هر بار سقط منم می مردم زخم زبون داغونم کرده بود برای همه بچه ها و بچه من دعا کن برات از خدا می خوام بهترینها رو بهت بده. یه چیزی میگم نگی دارم دلداریت میدم بعضی وقتا پسرمو می بینم میگم خدا براش فقط یه ارزو دارم از آتیش جهنم و غضبت به دور باشه وگرنه شوخی که نداریم همه مردنی هستیم یکی زود و یکی دیر برای دخترت خوشحالم که بهشتی و معصوم رفته وگرنه صد سال دیگه این موقع کدوممون زنده ایم؟ هیچ کدوم.. فکر کردی صد سال زیاده؟نه بخدا مث همین سی سال بقیه شم میگذره... سعی کن زندگی خودتو شوهرتو تنوع بدی با تولد یه کوچولوی دیگه همه این ترحما تموم میشه دخترت رو هرگز فراموش نمی کنی مادر من یه دخترش تو یک ماهگی و یه پسرش تو سه روزگی به خاطر معلولیت شدید مردن هنوز بعد از سی سال یادشه ولی خاطرات تلخ کمرنگ میشن خدا به آدما قدرت داده فراموش کنن تو رحمت خدا رو دست کم نگیر... در پناه لطف خدایی باشی که کارش بی حکمت نیست اگه عمر بچه ت به دنیا نبوده و قسمت این بوده که پرپرشدنشو ببینی اگه به جای دو سال بیست سالش بود چکار می کردی؟خدا به مادر اون دخترم صبر بده تو رو خدا دلداریش بده راه سختیه که تو قدمات رو جلوتر از اون گذاشتی دعای آدما در حق هم مستجاب میشه تو رو خدا اون موقعی که دلت شکسته و خدا خدا می کنی ازش بخواه دیگه مامانو رو اینجوری امتحان نکنه اون ته صف بچه منم بهم ببخشه تو رو به دل شکسته ت دعام کن
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام دوست مهربونم ممنون که وقت گذاشتی برای دلداری من.منم با تک تک کلماتت اشک ریختم.در حال حاضر تنها دعام همینه که خدا هیج پدر و مادری رو با بچش امتحان نکنه.ان شالله کوجولوی قشنگت رو خدا بهت ببخشه و دامادیش رو ببینی و شاهد خوشبختیش تو زندگی باشی. بازم بهم سر بزن مهربونم
مادر بالفعل
14 تیر 95 17:05
وای دلم غش رفت چیکار باهات کردن؟
مامان یک فرشته
پاسخ
بله خیلی هاش تو دلم مونده برا همیشه
مامان پانيا
4 دی 96 12:01
سلام دوست عزيز من امروز براي اولين بار اتفاقي با وب لاگ شما و دردي كه در نبود فرزندتان ميكشيد آشنا شدم. خدا به شما صبر بده واقعا از خوندن مطلب متاثر شدم و منم با شما موافق هستم كه برخي از پزشكان واقعا بي مسئوليت هستن ولي اينو بدونيد كه فقط شما نيستيد كه غم بزرگي در سينه داريد و تا آخر عمر همراهتون هست اگه به وب لاگ دخترم سر بزنيد و اتفاقات مهم رو ببينيد خواهيد ديد كه منم دردهاي زيادي و همزمان را تحمل كردم ولي چاره اي جز تحمل و صبر نيست پس فقط منو و شما درد و غصه نداريم. ان شااله كه خدا به شما و همسرتان سلامتي بده و در آينده اي خيلي نزديك يه فرشته كوچولوي ناز و سالم و باهوش عطا كنه كه با كارا و لبخندهاش و حرفهاي شيرينش زندگي شما رو هم شيرين كنه و كمي از غصه هاتون رو كمتر كنه.
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام مامان عزیز نمیدونم چطوری ولی وبلاگ شما رو خونده بودم و برام خیلی عجیب بود از دست دادن  همزمان پدر و مادرتون.اون هم در زمانی که باید از داشتن دخترت لذت ببری.خیلی سخته .خدا رحمتشون کنه و به شما هم ارامش بده بله درسته دردهای بزرگتر و غصه های بیشتری هم هست ممنون از دعاهای قشنگت.خدا دخترت رو بهتون ببخشه