پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه سن داره

پرواز یک فرشته

بی حس و حال

1395/10/4 13:08
265 بازدید
اشتراک گذاری

کاش یک وقتایی یک جاهایی یا یک کسانی بودند که بهت حس و حال و انرژی تزریق میکردن.بهت انگیزه میدادن برای زندگی....خیلی احتیاج دارم به همچنین جایی یا کسی.مخصوصا که این روزا همسری سرناسازگاری میزاره در عین مهربون بودن یک جاهایی خیلی نامهربون میشه

ترم اول کلاس زبان تموم شد یک هفته استراحت داریم و از هفته آینده دوباره شروع میشه.خیلی بهش احتیاج دارم خیلی سرگرمم میکنه مخصوصا که جو کلاسمون خیلی شاده

تمام اون چهار نفر از اعضای کلاس از من کوچکترن و وقتی درباره ایده آل ها و آرزوهاشون حرف میزنن یاد خودم و اون روزا و اون سن ها میفتم....راستی چی میشه که ادم ها اینقدر عوض میشن نظر من الان دقیقا برعکس اونهاست در صورتی که روزگاری مثل اونا فکر میکردم.چقدر زندگی ادم رو عوض میکنه.اخه روزگار از ما ادمها چی میخاد که اینقدر باهامون نامهربونه...

خلاصه که روزگار سخت میگذرند ولی همین که میگذرند جای شکرش باقی ست.

چند روزیست حال و هوای دلم ابریست خدایا افتاب بی رمق زمستانی هم کافیست

کاش دیدمون به زندگی تغییر کنه کاش بتونیم یاد بگیریم چی میخایم و چیا داریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ریزه
4 دی 95 14:13
عزیز دلم تنها کسی که میتونه بهمون خیلی کمک کنه خودمون هستیم.بمیرم برای دلت .. خدا حاجت دلت رو روا کنه عزیزم
مامان یک فرشته
پاسخ
اره مطمئنا خودمون خیلی نقش داره اما گاهی هم باید از طرف یک چیز دیگه شارژ بشی...کاش مثل گوشی شارژر داشتیم خدانکنه عزیزم مررررررسی از اینکه دعاگومون هستی
الهه
4 دی 95 16:20
سلام اجی خوبی ان شاءالله که زود حال خودت وحال همسرت زود خوب بشه اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه عزیز
پری
7 دی 95 11:09
خوب میشه همه چیز عزیزدلم ...
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله
پریسا
7 دی 95 11:29
سلام عزیزم درکت میکنم ایشالله به زودی حال دلت خوب بشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ان شاالله...کاش زود بیاد اون روز