پرواز فرشته کوچولوپرواز فرشته کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پرواز یک فرشته

همسر

1395/9/22 22:40
513 بازدید
اشتراک گذاری

این چند وقت که بیشتر از قبل دنبال دکتر رفتن و ایمیل زدن به اون ازمایشگاه بودیم کلا اخلاق همسری عوض شده و خیلی مهربونتر و خوشحالتر به نظر میرسه داشتم فکر میکردم که میتونه دلیلش چی باشه که فهمیدم بله بعد از دکتر رفتنه و عملا همسری خیلی بیشتر از من دلش بچه میخاد ولی در بیان به زبون نمیاره و خودش رو بی تفاوت نشون میده حتی تا اونجایی که برادرزادش رو هم بغل نمیکنه فقط یک لبخند در نگاهش میزنه

اخه همسر گرامی چرا؟؟؟ تو که اینقدر بچه دوست داری چرا اخه چیز دیگه ایی نشون میدی

گاهی وقتی حوصله زیاد همسر رو در مقابل بچه های دیگران میبینم غبطه میخورم و دلم از اعماق وجود پر میکشه به روزهایی که دخترم بود و پدرش براش یک پدر نمونه بود تا جایی که دو ماه تمام کارش رو ول کرد و علی رغم وجود مامان و خواهرم کنارم،اون هم پیش من و دخترم بود.تا جایی که نزدیک به اخراج شدن بود ولی اون بچمون رو تنها نگذاشت با اینکه در طول روز تنها یک ساعت اجازه دیدنش رو داشت.

هر روز ایمیلمون رو چک میکنیم تا ببینیم جواب ناممون اومده و یا نه.با کلی ایت الکرسی فرستادم.امیدوارم شروع روزهای خوبی برامون باشه

دوستان خیلی دل سوخته ایم برامون دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه
23 آذر 95 0:37
سلام اجی خوبی ان شاءالله که خیلی زود خدا یه نی نی سالم بهتون میده اون موقع هست که یاد این روزا میفتی میگی چه زود گذشت همینجوری گفتم اجی ان شاءالله که زودی خبر نی نی دار شدنتو بهمون میدی توکل کن به خدا و صبوری کن اجی
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون الهه جان.مطمئنا هیچ وقت نمیگم چه زود گذشت
روناک
23 آذر 95 8:01
از ته دل برات دعا میکنم و همیشه پیگیر وبلاگت هستم خدا به دلای شکسته نزدیکتره ایشالا اونی که میخوای نصیبت بشه
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.امیدوارم هزار برابر خوبی راو خوشی نصیب خودت بشه
پریسا
23 آذر 95 17:09
سلام عزیزم چه خوب انءشالله که هر چی زودتر جوابو براتون بفرستن و و و خبر خوبش رو بهمون بدیم من همیشه دعاگوتم اگه قایل باشم و به یادتم موقعه دعا
مامان یک فرشته
پاسخ
سلام پریسا جون.ممنون که یادمون هستی.امیدوارم جواب بدن
پری
24 آذر 95 10:12
همسوتون بسیار مرد درستکاری هستن بانو .. برای اینکه به شما استرسی وارد نشه تلاش میکنند ... واقعا جای تحسین داره ..
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله ریزه
25 آذر 95 8:55
خدا جواب صبر و تحمل خودت و همسرت رو حتما میده عزیزم.. امیدت فقط و فقط به خودش باشه. ان شاءالله عیدیتو از حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) میگیری.
مامان یک فرشته
پاسخ
ممنون عزیزم.امیدی تو قلبم پیدا شده...الهی هیچ کس ناامید نشه
مادر بالفعل
2 دی 95 20:58
چی کشیدین شما ....راستی براتون دعا کردم ...ایشالا حاجت روا بشید
مامان یک فرشته
پاسخ
چیزایی که دیدم و شنیدم توی اون دوره رو خودم هم گاهی باور نمیکنم....ممنون دوست خوبم.مرسی که تو اون لحظات بیادم بودی